سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک بازی آزار دهنده و غافلگیرکننده

سرمربی نساجی بازی امروزش مقابل ذوب آهن را خیلی آزار دهنده و غافلگیرکننده خواند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  مجید جلالی سرمربی نساجی مازندران پس ازباخت تیمش برابر ذوب آهن اصفهان، بازی امروز مقابل ذوب آهن را خیلی آزاردهنده وغافلگیرانه بود، گفت: ذوب آهن ۳ بار هم به دروازه نساجی نزدیک نشد، اما ۳ گل زد.

او افزود: نساجی نیاز به ترمیم دارد و این کار را قبل از پایان نیم فصل انجام می‌دهم، چونکه بعضی‌ها اشتباهی آمده‌اند و در حد و اندازه این تیم نیستند.

سرمربی نساجی مازندران با بیان اینکه برای جذب بازیکنان جدید مشکل بودجه‌ای نداریم، جذب بازیکنان در نیم فصل را مشکل دانست و ادامه داد: بسیاری از بازیکنان در ابتدای فصل قرارداد‌های بلند مدت بستند و برای جذب آن‌ها باید نظر باشگاه‌ها را هم گرفت که خیلی سخت است.

جلالی عملکرد بازیکنان تیم امید باشگاه نساجی که در ترکیب امروز قرار گرفته بودند را راضی کننده دانست و گفت: این روند ادامه خواهد داشت و جوانان بیشتری را بازی خواهیم داد.

سرمربی نساجی مازندران افزود: هواداران نساجی نگران نباشند ما به هیچ وجه تسلیم نمی‌شویم تا این تیم به روز‌های خوب خود برگردد.

بیشتر بخوانید

نساجی مازندران عصر امروز درورزشگاه شهید وطنی قائمشهر مقابل ذوب آهن اصفهان با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد و با قبول هشتمین شکست در ۱۳ بازی با ۹ امتیاز و یک پله سقوط به رده پانزدهم جدول شانزده تیمی لیگ برتر فوتبال سقوط کرد.

انتهای پیام / ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.