سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عرضه کالای استاندارد در فروشگاه های خراسان رضوی رصد شد

مدیرکل استاندارد خراسان رضوی گفت: در اجرای طرح طا‌ها و نظارت بر مراکز عرضه کالا امسال دو هزار و ۲۶ فروشگاه در خراسان رضوی مورد بازرسی کارشناسان قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا جمیع مدیرکل استاندارد خراسان رضوی گفت: در اجرای طرح طا‌ها سه تیم بازرسی برای نظارت بر عرضه کالا و خدمات در خراسان رضوی فعال هستند و تا الان بیش از ۱۰ هزار مورد بازدید از تمامی اصناف و مراکز عرضه کالا انجام شده است که ۷۴ مورد مربوط به هایپرمارکت‌ها و هزار و ۹۵۲ فقره هم مربوط به مراکز عمده فروشی بوده است.

او افزود: عرضه کالای تاریخ گذشته، عرضه کالای مشمول علامت استاندارد که فاقد این نشان بوده است و فروش کالا با نشان استاندارد جعلی از جمله تخلفات مشاهده شده در این تعداد بازرسی بوده است که در این میان عرضه کالای مشمول استاندارد بدون تاییدیه و نشان استاندارد بیشترین میزان تخلفات را شامل شده است.

مدیرکل استاندارد خراسان رضوی بدون اشاره به تعداد اخطار‌های صادر شده برای هایپرمارکت‌ها ادامه داد: پس از بروز شرایط خاص ناشی از شیوع کرونا، اقبال مردم به خرید از هایپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های بزرگ بیشتر شده و در این بین فروش ویژه و دارای تخفیف فروشگاه‌ها بر حضور مردم در این مراکز افزوده است.

جمیع بیان کرد: مردم می‌توانند موارد نقض موازین استاندارد در خراسان رضوی بویژه در مراکز عرضه کالا و خدمات را در تماس با تلفن ۱۵۱۷ به کارشناسان این اداره کل اطلاع دهند.
 
انتهای پیام// ف.ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.