سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی ذوب آهن:

تساوی به درد ما نمی‌خورد

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: نتیجه مساوی در بازی فردا به درد دو تیم نمی‌خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رحمان رضایی سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان پیش از بازی تیمش برابر نساجی مازندران گفت: هردو تیم نساجی و ذوب آهن در انتهای جدول قرار دارند و سه امتیاز این دیدار بیشتر به کار هر دو تیم می‌آید.

او بازی فردا را فوق العاده حساس و دشوار خواند و افزود: نساجی تیمی با خصوصیات جنگندگی و دوندگی بالا است و با سرمربی جدیدش سبک فوتبالی شان هم بهتر شده است.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان ادامه داد: به عنوان یک مازندرانی از تیم نساجی و سبک فوتبال این تیم کاملاً شناخت دارم و دراین هفته آنالیز خوبی ازتیم نساجی داشتیم.

بیشتر بخوانید

رضایی گفت: هفته‌ها بود که هر پنج روز یک بازی داشتیم و این بار بعد از حدود ۱۰ روز با فرصت کافی برای تمرین و روحیه بالای بازیکنان به مصاف تیم نساجی می‌رویم.

ذوب آهن اصفهان درچارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵ فردا جمعه ۱۰ بهمن درورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر میهمان تیم نساجی مازندران است.

تیم ذوب آهن تا پایان هفته دوازدهم این رقابت‌ها با ۸ امتیاز در رده پانزدهم و نساجی با ۹ امتیاز جایگاه چهاردهم جدول شانزده تیمی این رقابت‌ها قرار دارند.

انتهای پیام / ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.