سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در شرایط اضطرار آلودگی هوا واحدهای تولیدی و صنعتی موظف به تعطیلی هستند

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان گفت: بر اساس آیین‌نامه اجرایی تبصره ۳ ماده ۳ قانون هوای پاک پیشگیری‌های لازم برای جلوگیری از ورود به شرایط اضطرار اتخاذ می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، عبدوس مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان گفت: خوشبختانه وضعیت هوای استان سمنان در بحث آلودگی نگران کننده نیست و در هفته آینده براساس پیش بینی ها شاخص ها در شهرهای سمنان و گرمسار ۵۰ تا ۱۰۰ خواهد بود.

او افزود: در صورت ورود شرایط اضطرار در وهله اول واحدهای تولیدی و صنعتی آلاینده موظف به تعطیلی واحدها هستند و در سمنان واحدهاب تولیدی گچ و در گرمسار واحدهای روغنی تعطیل می شود.

عبدوس ادامه داد: تعطیلی های موقت واحدهای آلاینده، اطلاع رسانی در سطح گسترده برای گروه های حساس و آحاد جامعه ، اطلاع رسانی به دانش آموزان ، اداره کل ورزش و جوانان برای تعطیلی ورزش در فضای رو باز از دیگر اقداماتی است که در صورت شرایط اضطرار انجام خواهد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان ابراز داشت: براساس آیین‌نامه اجرایی تبصره ۳ ماده ۳ قانون هوای پاک پیشگیری‌های لازم برای جلوگیری از ورود به شرایط اضطرار اتخاذ می شود.

انتهای پیام / گ 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.