سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه آموزش به بیش از ۳ هزار شاغل واحد‌های تولیدی و صنعتی در اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از ارائه دوره آموزشی به بیش از ۳ هزار نفر از مدیران و شاغلین واحد‌های تولیدی و صنعتی استان اردبیل خبر داد.

محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: در ۹ ماهه اول امسال تعداد ۱۱۶ دوره آموزشی برای ۳ هزار و ۲۶۳ نفر از شاغلین واحد‌های تولیدی در استان برگزار شده است.

او افزود: آموزش نقش مهم و راهبردی در افزایش دانش و مهارت واحد‌های تولیدی دارد که بر این اساس برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای واحد‌های تولیدی به طور جد از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی دنبال می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: صاحبان صنایع برای حضور پررنگ در بازار‌های داخلی و جهانی، باید با علم و آگاهی کامل قدم بردارند تا دچار مشکل و تضرر نشوند که در این راستا، شرکت شهرک‌های صنعتی در بحث آموزش، نگاه ویژه‌ای به آموزش واحد‌های صنعتی دارد.

اهلی تصریح کرد: این آموزش‌ها به صورت سالیانه و مدون و بر اساس نیازسنجی‌های انجام شده به واحد‌های صنعتی ارائه می‌گردد که بر این مبنا، در ۹ ماهه اول امسال تعداد ۱۱۶ دوره آموزشی برای ۳ هزارو ۲۶۳ نفر از شاغلین واحد‌های تولیدی برگزار شده است.

او این دوره‌های آموزشی را با سرفصل‌های متنوع در زمینه ارتقاء مهارت شاغلین، موضوعات مدیریتی و منابع انسانی، توسعه بازار و کارآفرینی برشمرد که این آموزش‌ها برای همه واحد‌های تولیدی چه آنان که در داخل شهرک‌های صنعتی هستند و چه واحد‌هایی که خارج از شهرک‌های صنعتی هستند ارائه می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ابراز امیدواری کرد تا با اقدامات مناسب و فرهنگ سازی‌های لازم، فرهنگ آموزش در میان صنعتگران نهادینه شود تا واحد‌های صنعتی با افزایش دانش خود بتوانند کیفیت تولید و نیز کارایی کارکنان خود را ارتقا دهند تا شاهد رونق بیش از پیش تولید در صنعت استان باشیم.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.