سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصوبه جدید افزایش قیمت مرغ در کرمانشاه وجود ندارد

رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه هیچگونه مصوبه جدیدی مبنی بر افزایش قیمت مرغ ابلاغ نشده، گفت : با هر گونه افزایش خودسرانه قیمت مرغ برخورد خواهد شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نوربخش حاتمی رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : هر کیلوگرم مرغ گرم بر اساس قیمت مصوب قبلی باید ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان در بازار عرضه شود.

او با بیان اینکه در حال حاضر هیچگونه کمبودی در زمینه تولید مرغ در استان وجود ندارد، گفت : ۵۸ واحد مرغداری در استان کرمانشاه با تولید ۸۰۰ هزار قطعه مرغ آماده عرضه تولیدشان به بازار هستند.

حاتمی افزود: صد در صد نهاده مورد نیاز واحد‌های مرغداری استان تامین شده است و این واحد‌ها موظف هستند مرغ تولیدی خود را به کشتارگاه‌های داخل استان عرضه کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: در همین رابطه ده اکیپ نظارتی با همکاری سازمان صمت در استان کرمانشاه تشکیل و برای تمام مرغداران اخطار کتبی مبنی بر ممنوعیت افزایش قیمت و خروج مرغ‌های تولیدی به خارج از استان صادر شده است و اگر تخلفی در این زمینه صورت گیرد با این واحد‌ها برخورد و سهمیه نهاده‌های آن‌ها قطع خواهد شد.

حاتمی گفت: با برنامه ریزی‌هایی که انجام شده امشب ۷۰ تن مرغ به کشتارگاه‌های استان ارسال می‌شود تا در سطح بازار کمبودی نداشته باشیم .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.