سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بسته حوادث چهارشنبه ۸ بهمن ماه ۹۹ بخوانید؛

سارق حرفه‌ای منزل در دام پلیس ماهشهر/ کامیون حامل کالا‌ی قاچاق توقیف شد

حوادث امروز چهارشنبه ۸ بهمن ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز چهارشنبه ۸ بهمن ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

سارق منازل در ماهشهر دستگیر شد

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی بندر ماهشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت و ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام اقدامات فنی و تخصصی یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه سارق در تحقیقات پلیس به ۸ فقره سرقت منزل اعتراف کرد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

توقیف کامیون حامل کالای قاچاق در محور ماهشهر-هندیجان

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان کرد: با هدف تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید ملی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی بندر ماهشهر با اقدامات اطلاعاتی یک دستگاه خودروی کامیون ایسوزو حامل کالای قاچاق را در محور ورودی "ماهشهر - هندیجان " شناسایی و متوقف کردند.

او با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیس محل دپو کالای قاچاق خودروی توقیفی مشخص شد، اظهار داشت: با هماهنگی مرجع قضائی از محل مذکور بازرسی بعمل آمد که در مجموع تعداد ۲۶ دستگاه ماشین ظرفشویی، تعداد یک دستگاه ماشین لباسشویی و یک دستگاه یخچال ساید بای ساید فاقد مجوز گمرکی کشف شد.

سردار صالحی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه را ۷ میلیارد ریال برآورد کردند، ادامه داد: در این ارتباط یک متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد.

سارق سابقه دار به ایستگاه پلیس مسجد سلیمان رسید

سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۱ قرار گرفت و ماموران تجسس کلانتری ۱۱ با کار اطلاعاتی و شگرد‌های پلیسی سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازجویی‌های فنی پلیس متهم به ۱۸ فقره سرقت اماکن خصوصی و عمومی اعتراف کرد، افزود: بازسازی صحنه سرقت‌ها و شناسایی مالباختگان انجام و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل قاپ در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کیف قاپی در سطح شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۳ با اقدامات اطلاعاتی هویت یک سارق کیف قاپ را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه ۲ دستگاه تلفن همراه مسروقه نیز از او کشف شد، تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۲ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند و متهم در بازجویی پلیس به ۳ فقره سرقت موبایل قاپی در سطح شهر اهواز اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

 برخورد با پایه برق در دزفول قربانی گرفت

آتش نشان احسان آراسته فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: در ساعت ۱۰ و ۷ دقیقه امروز طی تماسی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با تیر برق کنار جاده اطلاع رسانی شد و ستاد فرماندهی عملیات سریعا اکیپ امداد و نجات ایستگاه عملیاتی شماره ۵ و ۳ را به محل حادثه واقع در ابتدای جاده مهرشهر (کوی آزادگان) اعزام نمود.

او افزود: در این حادثه که علت آن از سوی پلیس راهور در دست بررسی است، راننده پژو ۴۰۵ که جوانی حدودا ۲۲ ساله بود بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان باخت که با تلاش آتش نشانان از خودرو خارج و از سوی آمبولانس به سردخانه منتقل شد، ضمن اینکه سرنشین دیگر که جوانی حدودا ۲۱ ساله بود به شدت مصدوم و به وسیله اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان انتقال یافت.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.