سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری آزمون جامع دکترای در دانشگاه آزاد شیراز

آزمون جامع دکتری سال تحصیلی امسال، طبق برنامه زمان‌بندی و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی در دانشگاه آزاد سلامی شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز گفت: در این دوره از آزمون کتبی جامع دکتری مربوط به سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰، یکصدو سی نفراز دانشجویان شاغل به تحصیل در ۴۰ رشته و گرایش حضور داشتند.

سعید رازقی با بیان اینکه برگزاری آزمون کتبی در چهارنوبت، برنامه‌ریزی و انجام شد، گفت: مرحله شفاهی آزمون جامع دکتری، نیز به شکل حضوری و غیرحضوری از دیروز آغاز شده است و امروز هم ادامه دارد.

او گفت: نیم سال اول سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰، با وجود محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا، با در نظر گرفتن شیوه‌نامه‌های مدون، طی شد.

معاون دانشگاه آزاد شیراز گفت: برای تسهیل شرکت در آزمون جامع، تصمیم بر آن شد تا دانشجویان نزدیک‌ترین واحد دانشگاهی به محل سکونت خود را به‌عنوان محل برگزاری آزمون کتبی ارزیابی جامع انتخاب و مراتب را به واحد دانشگاهی مبدأ اعلام کنند تا واحد‌های دانشگاهی برای واحد مقصد هماهنگی لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۱۶ ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان برای ورودی های مهر 98 رشته های کم متقاضی وعده تخفیف 35 درصدی شهریه را داد اما تخفیف را به بهانه های مختلف اعمال نمیکنند لطفا رسیدگی فوری نمایید تا از داوطلبان سو استفاده نشود