سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کولبران استان‌های غربی کشور ساماندهی می‌شوند

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از ایجاد ۴۰هزار شغل در قالب ۸هزار طرح در کشور خبر داد و گفت: کولبران استان‌های غربی کشور ساماندهی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) پیش‌از ظهر امروز در مراسم رونمایی از ۵ هزار و ۷۰۰ طرح اشتغال در مناطق روستایی با هزینه‌کرد ۵۰۰ میلیارد تومان که در دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار داشت: این طرح‌ها برای ۱۵ تا ۱۶ هزار نفر جوان بیکار کردستانی شغل ایجاد کرده است.

او از ساماندهی کوله‌بران در ۳ استان کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی ظرف یک تا ۲ سال آینده خبر داد و افزود: طرح‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای ۴ هزار و ۵۰۰ کوله‌بر استان کردستان، هزار و ۹۳ طرح برای سه هزار و ۲۷۹ کوله‌بر کرمانشاه و ۴۰۷ طرح برای یک‌هزار و ۲۲۱ کوله‌بر آذربایجان غربی شغل ایجاد کرده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از ایجاد ۴۰ هزار شغل در قالب ۸ هزار طرح در کشور خبر داد و تصریح کرد: برای این طرح‌ها یک‌هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

او اشتغال ایجاد شده را در زمینه‌های دامداری، فرش‌بافی، گیوه‌بافی، صنایع دستی، تزئینات چوبی و محصولات باغی و متناسب با نیاز استان خواند و اظهار کرد: طرح‌های اشتغال‌زایی عمدتاً با محوریت محرومیت‌زدایی و در مناطق روستایی اجرا شده است.

مخبر اشتغال‌زایی برای جوانان جویای کار را از برنامه‌های اولویت‌دار ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خواند و گفت: در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.