سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت ۱۰۰ درصدی نانوایی‌های خراسان جنوبی در سامانه هوشمند حمل آرد

مدیرکل اداره غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی گفت: ۱۰۰ درصد نانوایی‌های یارانه‌ای نوع یک و ۲ استان در سامانه هوشمند حمل آرد ثبت شدند و با راه‌اندازی این سامانه از تخلفات و خروج آرد یارانه‌ای جلوگیری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، اسداللهی مدیرکل اداره غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی گفت: سامانه هوشمند حمل آرد به منظور هوشمندسازی توزیع پایش و نظارت بر تمامی مراحل حمل و نقل از کارخانه تا واحد نانوایی و تحویل آن به صورت برخط راه‌اندازی شده است.

او با اشاره به فعالیت ۷۷۰ واحد نانوایی در استان خراسان جنوبی افزود: موقعیت مکانی هر واحد نانوایی بر روی نقشه مشخص و در سامانه ثبت شده است.

مدیرکل اداره غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی گفت: فعالیت در سامانه پایلا از ابتدای بهمن ماه شروع و اطلاعات پایه طی یک هفته بارگذاری و ثبت شده است.

اسداللهی بیان کرد : پیش‌بینی می‌شود که پس از یک دوره آزمایشی به صورت برخط و دائمی تا پایان بهمن ماه مورد بهره‌برداری قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


او افزود: در این سامانه موقعیت طول و عرض جغرافیای و کدپستی واحد‌های نانوایی توسط کاربر ناظر ثبت شده است.

مدیرکل اداره غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی گفت: زمان خروج آرد از کارخانه تا رسیدن به محل نانوایی به کمک ردیاب نصب شده بر خودروی حامل آرد و نحوه توزیع آن مورد رصد و نظارت قرار می‌گیرد.

 اسداللهی با بیان اینکه تمامی نانوایان استان اعم از یارانه‌ای نوع یک و ۲ شامل این طرح می‌شوند گفت: از مجموع نانوایی‌های استان ۱۲۵ واحد یارانه‌ای نوع ۲ و ۶۴۵ واحد یارانه‌ای نوع یک هستند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.