سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تربیت جوانان حزب اللهی بر اساس سند تحول بنیادین

امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: تربیت دانش آموزان بر اساس سند تحول بنیادین، تربیت جوانان حزب اللهی برای آینده کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت الله سید محمد کاظم مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: نیازمند هشت تا ۱۰ میلیون جوان مومن و حزب اللهی پا به کار هستیم که عمدتا باید از نهاد آموزش و پرورش و آموزش عالی برخیزند و در صورت وجود این تعداد جوان حزب اللهی آینده کشور تضمین و تمهیدات دشمن نقش بر آب و جامعه‌ای پویا، فعال و شاداب خواهیم داشت.

او شناسایی، تربیت و نگهداری این سرمایه‌ها را مهم دانست و افزود: شناسایی و تربیت این جوانان تنها از دل سند تحول بنیادین در مدارس استخراج می‌شود.

آیت الله مدرسی برنامه ریزی برای چهار پایگاه مدرسه، خانواده، مسجد و بسیج را خواستار شد و گفت: این چهار حلقه در صورتی که به هم پیوسته باشند ثمرات اثر بخشی خواهند داشت.

امام جمعه بخش مرکزی یزد تصریح کرد: عمده وظیفه تربیت به عهده خانواده است و هماهنگی مساجد، روحانیت، سپاه و مدرسه با خانواده نتایج ارزشمندی را برای تربیت جوانانی مومن و حزب اللهی در پی خواهد داشت.

مدرسی همچنین مدارس معارف، امین، صدرا و قرآنی را مدارسی ارزشمند در جهت تربیت و رشد دینی دانش آموزان برشمرد و گفت: سایر مدارس هم باید برای موفقیتشان شاخص‌های تربیتی و فرهنگی داشته باشند و خروجی آن‌ها فقط امتیاز و رتبه در کنکور نباشد.

او تاکید کرد: باید سیاست‌هایی اتخاذ شود که خانواده‌ها آزادتر باشند و مبحث آموزش دانش آموزان سهل‌تر دنبال شود.

امام جمعه بخش مرکزی یزد تحول در جامعه را نیازمند تحول در آموزش و پرورش دانست و افزود: آموزش و راهکار ها‌ی نحوه صحیح استفاده از فضای مجازی و آشنایی با آسیب‌های آن برای دانش آموزان و اولیاء باید تبیین شود.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مهری
۲۱:۰۳ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
طرح اقدام مسکن ملی به کجا رسید الان چهار ماه هستش که حساب افتتاح کردیم 40 میلیون هم واریز کردیم دریغ از یک پیامک از سوی وزارت راه و شهرسازی جهت انتخاب پرژه مسکن
پیگیری کنید