سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد؛

ظرفیت سوزاندن ۱۰ تنی زباله در قم با دستگاه زباله‌سوز

بختیاری گفت: دستگاه زباله‌سوز چینی، ظرفیت سوزاندن ۱۰ تن زباله در قم را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، حسن بختیاری نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم امروز در یکصد و هفتاد و هشتمین نشست رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات این شورا برگزار شد با اشاره به نصب دستگاه زباله‌سوز اهدایی از کشور چین گفت: این دستگاه زباله‌سوز، دارای ظرفیت سوزاندن ۱۰ تُن زباله در روز دارد.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: در حال حاضر حجم زباله در مطب‌ها و کلینیک‌ها در قم به طور روزانه کمتر از این ظرفیت زباله‌سوز برآورد می‌شود.

او تصریح کرد: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که بتوان از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده و جایگزینی را برای افزایش کارایی دستگاه تعیین کنیم.

بختیاری همچنین در مورد لایحه مربوط به تخفیف تعرفه پزشکی پرسنل شهرداری ابراز کرد: در درمانگاه یک سری پزشک و کادر درمان فعالیت دارند و مراجعین به درمانگاه ازجمله پرسنل شهرداری هستند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد: تصمیم بر این بود اگر تخفیفات را به سایر مراجعه‌کنندگان ارائه دهیم، به نیرو‌های خدماتی و پیمانکاران نیز این خدمات ارائه شود، در این زمینه تخفیف به معنای افزایش مراجعه‌کنندگان است و این تخفیف از جایی هزینه نمی‌شود و به نفع شهرداری است.

گفتنی است در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر قم با تعرفه ۳ هزار و ۵۰۰ تومان در هر کیلو برای زباله‌سوزی زباله‌های عفونی مطب‌ها و کلینیک‌ها رأی مثبت دادند،همچنین لایحه اخذ مجوز تخفیف ویژه پرسنل بخش خصوصی شهرداری در استفاده از خدمات درمانگاه شهرداری مصوب شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.