سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دور دوم غربالگری کرونا ویژه افراد پرخطر در هشترود آغاز شد

 فرماندار هشترود به آغاز دور دوم غربالگری افراد پرخطر در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این مرحله نیز در قالب طرح شهید سلیمانی به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، امینیان فرماندار و رئیس ستاد مقابله با کرونای هشترود در جلسه اجرایی طرح شهید سلیمانی و ستاد کرونای شهرستان هشترود گفت: ۸۲ محله بخش مرکزی و نظرکهریزی این شهرستان در طرح شهید سلیمانی پایش و مناطق پرخطر شناسایی شده است.

او با تاکید بر اینکه مناطق پرخطر باید مورد بررسی و توجه قرار گیرد، گفت: علت و چرایی افزایش بی‌رویه بیماری کرونا در بعضی از روستا‌ها مانند روستای نخودآباد در بخش نظرکهریزی باید مشخص و اقدام موثری برای کنترل بیماری در این روستا‌ها انجام شود.

او کاهش تعداد فوتی‌ها و بستری‌ها طی هفته گذشته در هشترود را مدیون اعمال محدودیت‌ها و همکاری خوب مردم دانست و گفت: با این وجود کاهش آمار نباید سبب شود که جامعه به سمت عادی‌انگاری و بی‌خیالی در رعایت ضوابط بهداشتی سوق یابد.

رئیس ستاد مقابله با کرونای هشترود گفت: این شهرستان از لحاظ ابتلا به کرونا در وضعیت آبی قرار دارد، اما همچنان برگزاری هرگونه آیین که به تجمع منجر شود ممنوع است

امینیان افزود: درست است که وضعیت شهرستان آبی است، اما همچنان محدودیت‌ها و رعایت ضوابط بهداشتی عین مناطق زرد خواهد بود و هرگونه برگزاری مراسم‌ها و آیین‌ها در سطح شهرستان ممنوع است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.