سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۱۳ طرح منابع طبیعی در استان همدان به مناسبت دهه فجر

مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان همدان گفت: ۱۳ طرح منابع طبیعی و آبخیزداری با اعتباری حدود ۷ میلیاردتومان، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اسفندیار خزائی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان اظهار داشت: برای بهره برداری از این طرح‌ها در وسعت پنج هزار و ۸۵۰ هکتار، بیش از ۶ میلیارد و ۹۷۶ میلیون تومان اعتبار هزینه شده و روزانه ۹ هزار نفر روز اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

خزایی بیان کرد:در شهرستان تویسرکان سه طرح، شهرستان‌های بهار، اسدآباد و کبودراهنگ هر کدام ۲ طرح و شهرستان‌های ملایر، نهاوند، فامنین و رزن هر کدام یک طرح افتتاح می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان همدان با بیان اینکه کپه کاری مراتع و بذرپاشی طرح‌های قابل بهره برداری در شهرستان‌های تویسرکان، اسدآباد، کبودراهنگ و نهاوند هستند افزود: اجرای این طرح‌ها به وسعت ۷۲۰ هکتار در سال جاری آغاز و برای دهه فجر آماده بهره برداری شد.

خزائی ادامه داد: توسعه جنگل با نهال در شهرستان‌های بهار و ملایر در سطح ۲۰۰ هکتار و اجرای عملیات آبخیزداری در شهرستان‌های فامنین، تویسرکان، اسدآباد، بهار، رزن و کبودراهنگ از دیگر طرح‌های تاثیرگذار در حفظ منابع پایه آب وخاک هستند که از سال گذشته شروع شده اند و امسال در دهه فجر به بهره برداری می‌رسند.

انتهای پیام/ا

برچسب ها: منابع طبیعی ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.