سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فکری: برخی از صدر نشینی استقلال ناراحت هستند/ از بازگشت میلیچ بی خبرم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران بعد از شکست تیمش مقابل سایپا در مورد این دیدار توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از شکست تیمش مقابل سایپا در ورزشگاه آزادی در مورد این بازی گفت: بازی خیلی خوبی بود. حیف شد که نتوانستیم در این بازی به پیروزی برسیم. متاسفانه بازی را واگذار کردیم و  ۳ امتیاز حساس این دیدار را از دست دادیم. بعد از دریافت گل بچه‌ها به خودشان آمدند که گل را جبران کنند اما دیگر دیر شده بود و بازیکنان تمرکز لازم را نداشتند. فوتبال روی بدش را به ما نشان داد. به تیم سایپا تبریک می‌گویم و سه امتیاز مبارک آن‌ها باشد. باید خیلی زود خود را برای بازی بعدی آماده کنیم.

فکری درباره داوری بازی گفت: به داوری‌ها و ضرر‌ها و سوت‌هایی که علیه ما زده می‌شود عادت کردیم و نمی‌دانم داستان چیست و چه خبر است. باشگاه استقلال و تیم ما بسیار تنهاست. گویا برخی ناراحت هستند ما صدر جدول هستیم و متوجه شدند استقلال بوی قهرمانی می‌دهد. اما ما تلاش می‌کنیم روند خودمان را حفظ کنیم و فاصله را با باقی تیم‌ها افزایش دهیم. 

او درباره برنامه مسابقات گفت: من نمی‌دانم‌اما به هر حال به خاطر تیم پرسپولیس بازی‌ها عقب افتاد. تیم پرسپولیس بازی هایش را هفتگی انجام می‌دهد، ولی ما باید با فاصله ۵ روز بازی کنیم و فرصت کمی برای تمرین داشتیم.

فکری گفت: نمی دانم از چی بنالیم، اما به هر حال تلاش می‌کنیم تا با همه مشکلات خود را بالای جدول حفظ کنیم.

سرمربی استقلال درباره اینکه آیا میلیچ برمی گردد یا خیر گفت: خبر ندارم و نمی‌دانم.


بیشتر بخوانید


فکری افزود: به بازیکنان تیمم بابت تلاشی که کردند خسته نباشید می‌گویم. در این بازی نباید شکست می‌خوردیم، اما متاسفانه تمرکز لازم نداشتیم و حریف را دست کم گرفتیم. نتوانستیم از موقعیت هایمان بهره ببریم. فضایی بوجود آمد که نشد بازی را ببریم و موقعیت حریف تبدیل به گل شد.

او ادامه داد: باید خیلی سریع خود را جمع و جور کنیم تا در بازی بعدی با تمرکز بیشتر کار کنیم و سه امتیاز بازی را بگیریم. ما نباید نقطه ضعف خودمان را بگوییم، اما اگر بحث و یا ایراد فنی وجود داشته باشد باید برطرف شود تا بازی به بازی بهتر شویم. نیمه دوم و اواخر بازی موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.

سرمربی استقلال گفت: متاسفانه به حریف امتیاز دادیم .در مجموع ضعف در یتم وجود دارد اما در بازی برابر سایپا به ضعف فنی نباختیم و بازی گره خورده بود. بازی برده را با باخت عوض کردیم.

او گفت: من احساس می کنم از اینکه استقلال صدر جدول هست خیلی افراد ناراحت هستند. به هر حال دوست ندارند استقلال صدر نشین باشد. دوستان تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا استقلال را به پایین بکشانند اما ما با نتیجه گرفتن جواب دوستان را می دهیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
سید
۱۲:۰۹ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
آقای فکری باید ازمجید صالح و نامجومطلق در کنارت استفاده کنی، چرا نمیخوای قبول کنی که اشتباه داری دور تیمت روخلوت کن، این همه دستیار بدون کارآیی اگر کارآیی داشتند گره بازی هارو باز میکردند ،تازود هست اقدام کن و برای نیم فصل دوم از آقایان صالح ونامجو استفاده کن چون بازیهای آسیایی شوخی بردارنیست مثل علیمنصور نشوی، مواظب باش
سید
۱۱:۵۷ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
ایشان فقط از فراری دادن میلیچ اطلاع داشتند وگذاشتن یک بازیکنی که درحد استقلال نیست اینم چند تا بازیکنهای دیگر روفراری بده بعد میره میگه وزیرگفت بیا استقلال خودم پشتت هستم وقتی فکر وایده نداری برای بازی ،آخرش میشه این با یه شیوه میخواد توتمام بازیها برنده باشه آقای فکری فکری به حال دفاع تیمت کن سیاوش یزدانی و عارف غلامی رو به جای نادری ومرادمند بذار ببین تیمت نتیجه میگیره یانه میلیچ رو برگردان به جای مهدی پور از فرشید اسماعیلی استفاده کن وبه جای رضاوند داریوش شجاعیان رو بذار تیم رو میاد چرا نمیخوای قبول کنی که طرح وایده نداری لطفا انتقادپذیرباش
ناشناس
۱۰:۴۳ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
با این فرافکنی بعید میدونم استاد فکری به جایی برسه. نمیشه ضعف فنی و کم سوادی و کم تجربگی رو با این حرفا جبران کرد.
ش
۰۸:۳۲ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
مطمئن باشید با تیم داوری امسال شما صدر جدول هستید توی بازی با پرسپولیس کارت قرمز صد در صد بازیکن شما تبدیل شد به کارت زرد و توی بازی با سایپا هم بعد سوت پایان بازی نیمه اول داور رفت که کارت قرمز رو به بازیکن شما بده اما نذاشتن که حتی خود گزارشگر هم گفت که داور کارت قرمز را نداد . دیگه چی میخوای وقتی داور رو داری ؟
احمد
۰۰:۰۸ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
خنده داره والله. یکی نیست بگه نذار ببازی تا کارت به این یاوه گویی گفتنا نرسه. این نشون میده که مربی نیستید وگرنه یه مربی حرفه ای خوب سرش توکار خودشه نه یاوه گویی.
عل
۰۰:۰۳ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
یکی نیست بگه آخه نکبت باخت تو با سایپا، بی تجربگی تو در مربیگری چه ربطی به پرسپولیس داره!!!!! باخت تو به خاطر ترس از رسیدن پرسپولیس به صدر جدوله نه چیز دیگه. به جای این دری وریا به فکر چاره ی دیگه باش. از همین حالا شروع کردین به دبه درآوردن خجالت بکشید از رفتارتون.
ناشناس
۲۲:۳۱ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
اقای فکر ی یطوری میگی ناراحتن مث اینکه فقط ۲ بازی از کل بازیها مونده ایقد صدر صدر کردی ک خودتونو چشم زدین خخخ تازه هنو نیم فصلم تموم نشده ایقد صدر صدر نکن
داداش
۲۲:۰۴ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
کادرفنی و آقای فکری از تعویض بازکن و نبودش در زمین خبرنداشتن میخواید از میلیچ خبر داشته باشه
ناشناس
۲۰:۰۸ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
افرین حرفت درسته اصلا همه دست دادن به هم کیسه قهرمان نشه وگرنه مشکل خوده کیسه نیستکه تیمش با کمک داوری تو صدر مونده کلا ما موندیم چرا نمیزارن کیسه قهرمان بشه :(
:))))))))))))))))))))))
بهمن
۲۰:۰۰ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
yjcاستقلالی!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
علی
۱۹:۴۸ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
تو از ملیچ بی خبری خوبم خبر داری دروغ میگی امروز چه بازی افتضاحی بود انجام دادی نادری در حد یک بازیکن حرفه ای نیست خیلی آماتور بازی میکنه بلد نیستی از بازیکن بازی بگیری دیاباته رو باید با قائدی در نوک حمله بزاری یاد استراماچونی بخیر فکری یادت باشه ملیچ خیلی زود باید برگرده وگرنه....
بهمن
۱۹:۳۳ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
وقتی اقایون کیسه ای میبرن میگن ما بردیم مابردیم وقتی میبازن میگن نمیزارن ما ببریم اخه این چه توجیهی هست که این کیسه کشها میگن ؟؟قبل از بازی پاداششون هم که گرفتن!!! فقط بلد هستن فرافکنی کنن!!!