سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان ایلام مطرح کرد؛

کشف ۴۰۰ کیسه کود شیمیایی قاچاق در دهلران

سرهنگ القاصی مهر از کشف ۴۰۰ کیسه کود شیمیایی کشاورزی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در شهرستان دهلران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام ،گفت : در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی بخش موسیان از توابع شهرستان دهلران، با انجام اقدامات تخصصی و گشت زنی هدفمند و همچنین اجرای ایست و بازرسی در محور‌های مواصلاتی ، یک دستگاه کامیون را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی‌های اولیه ماموران انتظامی از کامیون ، ۴۰۰ کیسه کود شیمیائی قاچاق و فاقد مجوز قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه ارزش ریالی این محموله قاچاق توسط کارشناسان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، بیان کرد: در این راستا ۲ متهم با تشکیل پرونده ، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 القاصی مهر با بیان اینکه کود‌های شیمیائی کشاورزی مکشوفه طی هماهنگی با مرجع قضائی بین کشاورزان شهرستان توزیع شد، اظهار کرد: از آنجا که ورود کالا‌های قاچاق به کشور مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می‌دهد، تلاش پلیس جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.