سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۷۲ درصدی جابجایی مسافر در شهرستان پارس آباد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد از کاهش ۷۲ درصدی جابجایی مسافر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف آذری، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد گفت: در ۹ ماهه نخست امسال میران جابجایی مسافر نسبت به سال گذشته ۷۲ درصد کاهش یافته است.

او افزود: در ۱۰ ماهه نخست امسال بیش از ۶۲ هزار تن کالا در این شهرستان‌ها توسط ۱۴ شرکت فعال در بخش حمل و نقل مسافر ۶۸ هزار نفر مسافر توسط ۵ شرکت فعال در بخش حمل و نقل مسافر با ۲۰ دستگاه اتوبوس ۴۲دستگاه سواری پلاک عمومی بین شهری در این شهرستان‌ها جابجا شده است که میزان جابجایی مسافر در ۹ ماه نخست امسال نسبت به ۸ ماه سال قبل ۷۲ درصد کاهش یافته است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد از توزیع ۷۱۴ حلقه لاستیک طی ۱۰ ماهه اول امسال در بین رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز خبر داد و افزود: توزیع لاستیک سهمیه در جهت حمایت از رانندگان حمل و نقل عمومی بار و کالا و مسافر این شهرستان‌ها همچنان ادامه دارد.

آذری تصریح کرد: راهداران سخت کوش جهت برچیدن صحفه تابلو و علایم فرسوده و معیوب و بدون بازتاب به تعداد ۴۹۵ عدد، رنگ آمیزی سرعت کاه‌ها ۲۰۳ مورد، حریم زنی راه اصلی و روستایی، لکه گیری آسفالت در راه‌های اصلی و فرعی و روستایی و رفع افتادگی شانه راه در محور سربند به زیوه و بران به اصلاندوز جمعا به طول ۷۸ کیلومتر و اصلاح سرعت کاه و رنگ آمیزی کلیه پایه تابلو و علایم و پایه‌های چراغ‌های چشمک زن در مسیر‌های اصلی و فرعی و عملیات لکه گیری با آسفالت سرد هستند.

او همچنین بیان کرد: یک مورد نقطه پرتصادف که مانع دید در مسیر سربند به بران اصلاح گردیده و لکه گیری کلیه راه اصلی، فرعی و روستایی شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز با آسفالت سرد انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد گفت: شستشوی تابلو و علایم راه‌ها به تعداد ۸ هزار و ۸۵۸ عدد و آزادسازی و خاکبرداری جهت تعریض شانه و حریم راه روستایی و خاکبرداری و تسطیح حریم راه روستایی پاراقسلاق - گوشلو به ملاکندی و خاکریزی جهت اصلاح شیب شیروانی راه روستایی گوشلو به پارس آباد ایمن سازی مسیر در حال انجام است و ساماندهی سه راهی و احداث پل عنبرلو در حال اجرا می‌باشد.

آذری از زیرسازی راه‌های روستایی روستا‌های ابراهیم کندی ۱ و ۲ و ۳ و لوله دره ۱ و ۲ و بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی اروج کندی و اجرای زیر سازی دور دریاچه کشت و صنعت مغان در راستای توسعه گردشگری از توابع بخش اسلام آباد شهرستان پارس آباد خبر داد.

او همچنین افزود: زیر سازی راه‌های روستایی کچی قشلاقی و قهرمانلو از روستا‌های بخش مرکزی شهرستان اصلاندوز به اتمام رسیده و در سال آتی آسفالت آن اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.