سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

خواری و ذلت آمریکایی نمایان شد

امام جمعه کرمان گفت: در اسباب کشی سیاسی، ذلت و خواری آمریکایی‌ها بر جهانیان مشخص شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در آیین نماز جمعه امروز در مصلای امام علی (ع) شهر کرمان با توصیه به تقوای الهی، وفات حضرت ام النبین (ع) را تسلیت گفت و تکریم مادران و همسران شهدا را گرامیداشت. 

او با اشاره به اینکه به روزهای پرافتخار بهمن نزدیک می‌شویم، روز‌هایی که تمام فرودگاه‌ها را بسته بودند تا امام وارد نشود؛ اما امام خمینی (ره) با افتخار و استقبال باشکوه مردم ایران وارد فرودگاه شد، گفت: به لطف پروردگار ما چله اول انقلاب را با پیروزی گذراندیم و وارد چله دوم شدیم.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بیان کرد: دشمنان طی مدت انقلاب، توطئه‌های زیادی کردند؛ ولی با درایت مقام معظم رهبری( مدظله العالی) شکست خوردند. 

او گفت: در روز‌های که پشت سر گذاشته ایم از پهپاد‌های ارتش رونمایی شد و قدرت نمایی سپاه را دیدیم و شاهد پیشرفت کشور هستیم.

امام جمعه کرمان بیان داشت: در این روز‌ها ذلت و خواری استکبار را شاهد بودیم و اسباب کشی در کاخ سفید را دیدیم.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه ما شاهد بودیم که سران کاخ سفید با ما دشمنی دارند و فرقی هم نمی‌کند چه کسی بر مسند قدرت قرار گرفته باشد، بیان کرد: آن‌ها همیشه دشمن ما هستند و نباید امیدی به مذاکره با آن‌ها داشته باشیم.

او بیان کرد: واکسن کرونا در کشور در حال تولید است و گروهی آن را تحقیر می‌کنند و از واکسن‌های ناموفق آمریکایی و انگلیسی حمایت می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی تصریح کرد: افول آمریکا و استکبار را می‌بینیم و همان طور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نابودی اسرائیل را پیش بینی کرده است، شاهد این نابودی هستیم. 

او با اعلام اینکه وحدت و همدلی در کشور باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد، تصریح کرد: مسئولان ما باید در صحنه‌های خطر در خط مقدم باشند.

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.