سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امحاء یک باب کوره زغالی فعال در منطقه چشمه تلخ راشک سپیدان

ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان سپیدان طی عملیات گشت و مراقبت در عرصه‌های ملی منطقه چشمه تلخ راشک، موفق به شناسایی و امحاء یک باب کوره زغال غیرمجاز در این اراضی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید عبداله بحرینی سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سپیدان، گفت: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی طی عملیات گشت و مراقبت در عرصه‌های جنگلی این کوره زغالی را کشف و امحاء کردند.

او، بیان کرد:  ۲۰۰ کیلو گرم زغال جنگلی بلوط  نیز در همان نقطه کشف شد و متخلفان نیز پس از شناسایی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

بحرینی، با اشاره به مواد ۴۲ و ۴۹ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع و مصوبات قانونی برخورد با متخلفان اراضی ملی، تصریح کرد:  تهیه چوب، هیزم، زغال، بریدن و ریشه‌کن کردن درختان و نهال‌ها و دیگر توده‌های جنگلی در اراضی ملی ممنوع بوده و متخلف علاوه بر پرداخت جریمه به حبس تأدیبی تا شش ماه محکوم می شود.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سپیدان، در پایان از مردم درخواست کرد تا با مشاهده هرگونه تخلف در عرصه‌های منابع طبیعی مراتب را از طریق تماس با تلفن ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

انتهای پیام /ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.