سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان جشنواره ملی طواف در فارس

فراخوان جشنواره ملی طواف در ۵ محور محتوایی در استان فارس منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: این رویداد ملی در ۵ محور محتوایی شامل خانواده، مفاسد اخلاقی و اجتماعی، اعتیاد، بیکاری و حاشیه‌نشینی و مناطق محروم اجرا می‌شود.

امیر همتی دشتکی با بیان اینکه این جشنواره به منظور شناسایی و پایش طرح‌های پیشنهادی و اقدامات فرهنگی در حوزه آسیب‌های اجتماعی اجرا می‌شود، افزود: علاقمندان می‌توانند برای ارسال طرح‌های پیشنهادی خود تا ١٢ بهمن و دریافت فرم‌های مورد نیاز و جدول معیار‌های ارزیابی و پایش اولیه به وب سایت استانی جشنواره به نشانی www.tavaf-fars.ir مراجعه کنند.

او با تاکید بر اینکه کلیه طرح‌های پیشنهادی و اقدامات فرهنگی واصله از کمیته‌های استانی در بانک اطلاعات طرح‌های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت کشور ثبت و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت، گفت: اعطا جوایز همه طرح‌های منتخب برتر، مستعد حمایت و برگزیده آزاد با وصول طرح تفصیلی و ارزیابی کمیته ستاد مرکزی خواهد بود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: هر طرحی که حائز ۸۰ تا ۱۰۰ امتیاز باشد به عنوان طرح برتر انتخاب شده و مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به عنوان جایزه نقدی به صاحب اثر اعطا می‌شود.

همتی دشتکی با اشاره به اینکه طرحی که حائز ۶۰ تا ۸۰ امتیاز باشد به عنوان طرح مستعد حمایت انتخاب شده و مبلغ ۷۰ میلیون ریال به عنوان جایزه نقدی به صاحب اثر اعطا می‌شود، اظهارداشت: این طرح‌ها به کارگروه اجتماعی وزارت کشور، دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط برای حمایت و اجرا در سطح ملی ارجاع می‌شود.

او در مورد طرح‌های برگزیده آزاد بیان داشت: ارزیابی و انتخاب طرح‌های برگزیده آزاد و اعطای جوایز، براساس شاخصه‌های کمیته ستاد مرکزی صورت می‌پذیرد و از حیطه اختیارات کمیته‌های استانی خارج است.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.