سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود

دبیر ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : هدف از برگزاری المپیاد ورزشی مجازی ارتقای سلامتی و ایجاد نشاط و شادابی در بین دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر است .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرشاد شاکری دبیر ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : هدف از برگزاری المپیاد ورزشی مجازی ارتقای سلامتی و ایجاد نشاط و شادابی در بین دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر است.

او گفت : متأسفانه اپیدمی کرونا در کشور منجر به محدود شدن ورزش‌های دسته جمعی شده است لذا برگزاری مسابقات ورزشی مجازی در این زمینه می‌تواند جایگزین مناسبی باشد.

شاکری افزود: اولین المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور – یادواره شهید احدی- در دو بخش دختران و پسران در ۱۰ رشته ورزشی برگزار می‌شود.

او افزود: این رشته‌ها شامل آمادگی جسمانی، طناب زنی، پلانک، اسکات دیواری، اسکات تک پا، بارفیکس تعادلی، روپایی، پله درجا، برپی و شنای سوئدی است و هر دانشجو می‌تواند در دو رشته ورزشی شرکت کند.

شاکری ادامه داد: با توجه به اینکه این المپیاد به صورت مجازی برگزار می‌شود، لازم است دانشجویان بر اساس شرایط تعیین شده، فیلم‌های ورزشی خود را تهیه و برای شرکت در المپیاد ارسال کنند.

او افزود: زمان شرکت در این المپیاد ۳۰ دی الی ۱۸ بهمن ماه است و زمان ارسال فیلم‌های ورزشی دانشجویان ۲۵ بهمن الی ۱۵ اسفند است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.