سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیت تردد در چهار محور ارتباطی کردستان اعمال شد

مدیر مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری کردستان گفت: تردد وسایل نقلیه سنگین در سه محور ارتباطی اصلی و یک محور فرعی در کردستان به علت بارش برف ممنوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، دانش زندی مدیر مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: تردد تریلر کشنده در جاده سنندج - دیواندره - سقز و سقز - بانه از عصر امروز ممنوع اعلام شده است.

او با اشاره به اینکه محور فرعی سروآباد - پاوه نیز به علت شدت بارش برف و کولاک مسدود است، افزود: هم اکنون ماموران پلیس راه و راهداران در مبادی ورودی هر چهار محور مستقر شده و از ورود خودرور‌های مشمول ممنوعیت به این محور‌ها جلوگیری می‌کنند.

زندی اضافه کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی، بارش برف و باران تا صبح فردا در بیشتر نقاط این استان ادامه دارد و اکنون نیز تمام محور‌های ارتباطی، بارش باران و در ارتفاعات و گردنه‌ها بارش برف و کولاک گزارش شده است.

پلیس راه و راهداری در طرح زمستانی بیش از هشت هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه‌های کردستان را شامل یک هزار و ۹۰۰ کیلومتر در مسیر‌های بین شهری و ۶ هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه روستایی را تحت پوشش خدمات خود قرار می‌دهند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.