سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره صمت دهلران:

واحد‌های صنفی متخلف دهلران ۱۹ میلیارد ریال جریمه شدند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دهلران گفت: از ابتدای امسال تاکنون ، ۳۶۹ پرونده تخلفات صنفی به ارزش ۱۹ میلیارد ریال در شهرستان دهلران تشکیل شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مرتضی مهدوی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دهلران با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۳۶۹ پرونده تخلفات صنفی به ارزش ۱۹ میلیارد ریال در شهرستان دهلران تشکیل شده است ، گفت: مهم‌ترین تخلفات این صنوف عدم درج قیمت ، کم فروشی و گران فروشی بوده است.

او اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۴ هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی توسط بازرسین این اداره و اتاق اصناف از بازار دهلران صورت گرفته است.

مهدوی افزود: نظارت جدی بر بازار و کنترل قیمت‌ها از موضوعات بسیار مهمی است که در دستور کار بازرسان این اداره قرار گرفته و قطعاً با جدیت و مطابق قوانین با هر گونه تخلف صنفی برخورد خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دهلران بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۴۵ تن برنج ، ۳۵ تن شکر ، ۳۰ تن قند و ۲۷ تن روغن و اقلام اساسی برای تعادل بخشی قیمت‌ها در بازار با قیمت مصوب دولتی توزیع شده است.

او بیان کرد: شهرستان دهلران ۲ هزار و ۹۰۰ واحد صنفی ثبت شده در سامانه اصناف دارد که از این تعداد یک هزار و ۷۰۰ واحد فعال هستند.

مهدوی افزود: شهروندان می‌توانند هرگونه کم فروشی ، گرانفروشی و تخلف اصناف را با سامانه ۱۲۴ ،گزارش دهند تا در کوتاه‌ترین زمان بازرسان این اداره موضوع را پیگیری و با متخلفین برخورد قانونی کنند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.