سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان ایلام عنوان کرد؛

لزوم توجه شهروندان به کاهش مصرف انرژی

شیرخانی از لزوم توجه شهروندان به مدیریت هوشمندانه مصرف انرژی گاز و برق با توجه به برودت هوا خبر داد.

شیرخانی مدیر عامل شرکت توزیع برق استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: سوخت ۹۰ درصد نیروگاه‌های کشور فسیلی و عمدتاً گازی است.

او ادامه داد: با توجه به برودت هوا و ورود سامانه سرمایشی به کشور، طی دو هفته آینده متاسفانه با چالش تامین برق مواجه هستیم به همین منظور از هم استانی‌های گرامی خواهشمندیم با مدیریت هوشمندانه مصرف انرژی گاز و برق ما را در تامین رفاه و پایداری این انرژی‌ها همراهی کنند تا اختلالی در زندگی و کار شهروندان به وجود نیاید.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان ایلام اظهار کرد: با تلاشی که همکاران ما دارند ، استان ایلام جزو معدود استان‌هایی است که طی هفته‌های گذشته خاموشی اعمال نشده است.

او مطرح کرد: ما تمامی تدابیر و توان خود را به کار گرفته ایم و روشنایی معابر را تعدیل کرده و روشنایی معابر غیرضروری، پارک‌ها، میادین و مناطقی که روشنایی برای آن‌ها غیرضروری بوده را کاملا خاموش کرده‌ایم تا با قطعی برق مواجه نشویم.

شیرخانی ادامه داد: از مردم خواهشمندیم با ما همکاری کرده و با خاموش کردن حتی یک لامپ اضافی و کم کردن یک درجه دمای محیط ما را در این امر مهم یاری کنند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.