سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار ایلام:

حفظ سلامت معلمان و دانش آموزان اولویت اول در بازگشایی مدارس است

گراوند گفت: اولویت اول در بازگشایی مدارس ، حفظ سلامت معلمان و دانش آموزان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ خیراله گراوند فرماندار ایلام ضمن تقدیر از زحمات فرهنگیان شهرستان ایلام در زمان شیوع کرونا ، گفت: اولویت اول در بازگشایی مدارس حفظ سلامت معلمان و دانش آموزان است.

او با تاکید بر رعایت کامل و سختگیرانه دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس ، از نهاد‌ها و دستگاه‌ها خواست که در این راستا همراه آموزش و پرورش باشند.

حجت رشیدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام نیز به بیان مفاد بخشنامه وزارتی بازگشایی محدود مدارس پرداخت و مطرح کرد: در این بازگشایی ، آموزش حضوری پایه‌های اول و دوم ابتدایی ، دروس کارگاهی هنرستان‌ها و مدارس دارای جمعیت کمتر از ۵۰ دانش آموز ، از اول بهمن ماه مجاز می‌باشد و لیست مدارس مشمول این بخشنامه تهیه شده و به آن‌ها ابلاغ شده است.

او ادامه داد: تمام تدابیر لازم در خصوص بازگشایی مدارس اندیشیده شده است و روزانه در قالب چند اکیپ مشترک با شبکه بهداشت از این مدارس بازدید کرده و نکات لازم یادآوری خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام بیان کرد: حضور دانش آموزان در کلاس‌های حضوری اختیاری است و پیگیری آموزش در بستر شاد در کنار آموزش حضوری همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.