سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پژوهش در بخش گردشگری موجب توسعه اشتغال در این حوزه می‌شود

استاندار زنجان با بیان اینکه پژوهش در بخش گردشگری نیز باید تقویت شود، گفت: پژوهش‌های زیادی در حوزه گردشگری استان زنجان انجام شده که باید منسجم و قابل ارائه باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان ظهر امروز سه شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه برلزوم تقویت پژوهش در استان زنجان تاکید کرد و گفت: باید برای تحقق پژوهش ارتباط بین دانشگاه و صنعت نیز تقویت شود.
 
او افزود: برای توسعه پژوهش در بخش صنعت بایستی سرمایه گذاری‌های لازم انجام شود و در این خصوص ارگان‌های ذیربط وارد کار شوند.

استاندار زنجان گفت: پژوهش در تصمیم گیری و تصمیم سازی‌ها بسیار موثر است و در موضوعات پژوهشی امسال باید موضوع کرونا نیز در دستور کار قرار گیرد.

حقیقی از تأمین بخشی از منابع در حوزه پرداخت‌ها در استان زنجان خبر داد و گفت: بخشی از منابع پاداش‌ها و مبالغ امور رفاهی کارکنان با همت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این استان در راستای مولدسازی تأمین شده است.

او ادامه داد: اقدامات لازم جهت تسویه مطالبات برخی از ادارات در بازه زمانی شش ماه امسال انجام شده است.

استاندار زنجان گفت: عیدی کارکنان دولت طی ۲ ماه آخر سال پرداخت خواهد شد و راهکار‌های زیادی برای توسعه وجود دارد که یکی از این بخش‌ها توجه به بخش گردشگری است.

حقیقی با بیان اینکه پژوهش در بخش گردشگری نیز باید تقویت شود، افزود: پژوهش‌های زیادی در حوزه گردشگری استان زنجان انجام شده که باید منسجم و قابل ارائه باشد.

استاندار زنجان گفت: پژوهش در بخش گردشگری سبب توسعه اشتغال در این حوزه می‌شود.
 
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.