سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۶۲ مدیر خراسان رضوی در سامانه سامد پاسخگوی مردم شده‌اند

معاون ارتباطات مردمی دفتر عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۶۲ مدیر ارشد و ۵۵ نفر از معاونان ادارات کل خراسان رضوی با حضور در سامانه بر خط سامد پاسخگوی مشکلات مردم شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اصغر ادبی معاون ارتباطات مردمی دفتر عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی گفت: سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با عنوان "سامد" ابتدا در سال ۹۶ در دولت تدبیر و امید طراحی و راه‌اندازی شده است که تاکنون در بسیاری از موارد بازتاب مثبتی در امیدآفرینی، افزایش اعتماد عمومی به کارگزاران دولت و کاهش تنش‌های اجتماعی در کشور به ویژه در خراسان رضوی به همراه داشته است.

او افزود: از ابتدای امسال تعداد ۲ هزار و ۶۸ تماس شامل ۶ هزار و ۹۶۲ دقیقه مکالمه انجام شده و هزار و ۷۴۹ مورد برای پیگیری و حل مشکلات در سامانه ثبت شده و ۳۱۹ مورد نیز همزمان پس از تماس تلفنی رفع مشکل شده است.

بیشتر بخوانید

معاون ارتباطات مردمی دفتر عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: ساکنان این استان می‌توانند از طریق سامانه "سامد" با تلفن ۱۱۱ مشکلات خود را با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در میان بگذارند و طبق هماهنگی‌های انجام شده هر هفته سه یا چهار مدیر دستگاه اجرایی استان در استانداری خراسان رضوی حاضر شده و از طریق سامانه الکترونیکی "سامد" به صورت برخط پاسخگوی تماس‌های مردمی هستند.

ادبی بیان کرد: به این منظور کسانی که در دریافت خدمات از دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی دچار مشکل هستند می‌توانند طبق هماهنگی و اطلاع رسانی انجام شده از طریق سامانه ۱۱۱ با مدیر ارشد آن دستگاه تماس گرفته و مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کنند، پرتال اطلاع رسانی استانداری خراسان رضوی زمان حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی را جهت اطلاع مردم از چند روز قبل به رسانه‌ها اعلام می‌کند.

او تصریح کرد: علاوه بر مدیران کل، شخص استاندار و معاونان بخش‌های مختلف استانداری نیز به مناسبت‌های مختلف هر ماه یک بار در این برنامه شرکت می‌کنند و به پرسش‌ها و مشکلات مردم پاسخ می‌دهند و در زمان اوج ویروس کرونا یک برنامه ویژه در این زمینه اجرا شد که با تماس با شهروندان از محل استانداری، مشکلات ایشان در گفت و شنود با استاندار بررسی شد.

انتهای پیام//م.ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.