سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک ۱۷۰ میلیارد تومانی خیرین برای مبارزه با کرونا به هلال‌احمر

رییس سازمان داوطلبان هلال‌احمر کشور با اشاره به نقش هلال‌احمر در پیشگیری و کنترل ویروس کرونا گفت: مردم خیر کشورمان در بحران کرونا بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی خود را در اختیار جمعیت هلال‌احمر قرار دادند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد نصیری روز سه‌شنبه در آیین افتتاح بانک امانات تجهیزات پزشکی، توزیع دستگاه‌های اکسیژن‌ساز و کپسول‌های اکسیژن به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان که در سرسرای هلال‌احمر کرمانشاه برگزار شد، گفت: در کمتر از ۲ ماه گذشته چهار هزار و ۵۰۰ عدد کپسول اکسیژن و ۶۰۰ دستگاه اکسیژن‌ساز توسط مردم تامین و در اختیار هلال احمر قرار گرفته است و تلاش می‌کنیم تا پایان سال این اعداد به ۶۰۰ کپسول اکسیژن و یک هزار دستگاه اکسیژن‌ساز برسد.

او ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در این ۴۲ سال از روز اول با بحران‌های متعددی مانند جنگ تحمیلی، سیل، زلزله، بلایای طبیعی، چالش‌های اقتصادی و فرهنگی مواجه بودیم و نشان دادیم اگر مدیریت درست و ظرفیت‌سازی انجام شود می‌توانیم این بحران‌ها را به فرصت تبدیل کنیم.

نصیری اظهار داشت: در همه این بحران‌ها آنجا‌هایی که توان مردمی را به کار گرفتیم تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کردیم کما اینکه امروزه و در جریان تحریم‌های ظالمانه هم جوانان نشان دادند همین تجهیزاتی که تا چند سال قبل در سایر کشور‌ها تولید می‌شد را خودمان می‌توانیم تولید کنیم.

رییس سازمان داوطلبان هلال‌احمر کشور، استاندار کرمانشاه را هلال‌احمری‌ترین استاندار دانست و گفت: بزرگترین سرمایه هلال‌احمر عزت و آبروی آن است و هلال‌احمری بودن افتخار همه مدیران است.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.