سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزارت آموزش و پرورش مطرح کرد؛

مسئولیت پذیری دانش آموزان با طرح خوانا

حکیم زاده گفت: ادب، مسئولیت‌پذیری و جرات ورزی سه خروجی طرح خوانا برای دانش آموزان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، رضوان حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در آیین رونمایی از بسته تحولی طرح خوانا با بیان این که ادب، مسئولیت‌پذیری و جرات ورزی سه خروجی طرح خوانا برای دانش آموزان است، گفت: آثار طرح خوانا بلندمدت خواهد بود بنابراین برای تحقق این موضوع همه باید تلاش کنیم.

او با بیان این که شایسته است دوباره شاهد ظهور شعرای بزرگی همچون سعدی، حافظ، مولانا، فردوسی، عطار، خیام و ... در کشور باشیم، افزود: این مهم با استوار و محکم نهادن پایه‌های خشت اول این مهارت توسط معاونت آموزش ابتدایی میسر می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: اجرای طرح خوانا، مصون‌سازی دانش آموزان را در برابر آسیب‌ها در پی دارد و این فرصت را به آن‌ها می‌دهد تا در قبال خداوند، طبیعت و انسان‌ها مسئولیت‌پذیر باشند.

سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش البرز نیز گفت: با اجرای طرح خوانا در مدارس، دانش آموزان  مهارت های چهارگانه از قبیل  خواندن، شنیدن، صحبت کردن و شنیدن را همراه با مهارت های زندگی را یاد می گیرند.

او افزود: این طرح در استان البرز به صورت آزمایشی در ۵۲ مدرسه منتخب با حدود ۷۰۰ نفر معلم و مدیر و ۲۵ هزار دانش آموز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.