سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای اولین بار در کشور؛

سربازان اقتصادی حاج قاسم به میدان می‌آیند/ جوانان البرزی عَلم سلیمانی را زمین نمی‌گذارند

صنعتگران البرز برای مکتب حاج قاسم سلیمانی به گروه‌های جهادی می‌پیوندند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی باعث شد ارزشی در جامعه کم بشود و این کمبود آنقدر ملموس بود که جوانان البرز را به میدان آورد تا هزاران سلیمانی در قلب ها پرورش پیدا کند.

حالا مکتب حاج قاسم برپا شده تا علم او برزمین نماند و ده ها جوان البرزی که دوستدار اخلاق و منش شهید سلیمانی هستند به مهر، شجاعت و تدبیر ایستاده اند و در راهی که آن شهید هموار کرده است به سوی اهداف والای مکتب شان حرکت می کنند.

امیر رحمانی، مسئول قرارگاه مکتب فرهنگی-جهادی حاج قاسم سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: از آن‌جا که یکی از اهداف اصلی این قرارگاه پرورش سلیمانی‌های دیگر در اقتصاد، سیاست، فرهنگ و... است، صنعتگران البرز نیز به جبهه اقتصادی مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی پیوسته‌اند.

او افزود: حمایت‌های این صنعتگران خَیِّر در زمینه‌های جهادی و کمک‌رسانی به اقشار آسیب پذیر و همچنین جذب استعدادهای جوان اقتصادی خواهد بود.

مسئول قرارگاه حاج قاسم سلیمانی گفت: فعالیت‌های قرارگاه مکتب فرهنگی-جهادی حاج قاسم سلیمانی ذیل منویات مقام معظم رهبری برای ادامه مسیر شهید سلیمانی و تاکیدات آیت‌الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در البرز آغاز شده است.

او افزود: تاکنون وجوهات فرهنگی و جهادی قرارگاه یادشده خصوصا در ایام سالگرد شهادت شهید سلیمانی با جدیت پیگیری و اجرایی شد.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.