سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولیدات کهگیلویه و بویراحمد زیر ذره بین کارشناسان استاندارد

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از بازرسی از واحد‌های تولیدی استان پروانه کاربرد علامت استاندارد واحدها تمدید و یا ابطال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۸۴۵ مورد بازرسی فنی و ۶۶۵ مورد نمونه برداری از واحدهای تولیدی مشمول مقررات استاندارد اجباری، توسط کارشناسان این اداره کل در استان انجام شده است.

رحمتی افزود: این بازرسی ها و نمونه برداری ها از واحدهای تولیدی صنایع شیمیایی، غذایی، ساختمانی، بسته بندی و سلولزی، برق و الکترونیک و تاسیسات سیلندر پرکنی مشمول مقررات استاندارد اجباری در کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.

او بیان کرد: در بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی، بر عملکرد آنها نظارت جدی انجام می‌شود و پس از آن پروانه کاربرد علامت استاندارد واحدها، صدور، تمدید و یا در صورت رعایت نکردن شرایط استاندارد، تعلیق و ابطال می شود.

رحمتی با اشاره به نظارت اداره کل استاندارد بر واحدهای تولیدی در استان گفت: اداره کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد نظارت دقیقی بر محصولات واحدهای تولیدی دارد.

او افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه مغایرت و یا شکایت از کیفیت محصولات واحدهای تولیدی استان و یا عرضه شده در بازار مصرف، موارد را به شماره تلفن ۱۵۱۷ واحد رسیدگی به شکایات این اداره گزارش دهند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.