به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران کنترل کیفیت معرفی شده از سوی واحدهای تولیدی قبل از شروع کار خود لازم است دوره های آموزشی تخصصی و عمومی لازم را تحت نظارت اداره کل استاندارد استان با موفقیت سپری کنند.
رحمتی افزود: بر اساس آیین نامه تایید صلاحیت علمی و فنی مدیران کنترل کیفیت، مدت اعتبار پروانه ۲ سال از زمان صدور و تمدید پروانه تایید صلاحیت بوده و بر این مبنا کارشناسان این اداره کل مطابق با شرح وظایف مدیران کنترل کیفیت، به فعالیتهای آنان در واحدهای تولیدی، نظارت مستمر دارند.
مدیرکل استاندارد استان بیان کرد: این آموزش ها شامل قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران، شرح وظایف مدیران کنترل کیفیت و آشنایی تخصصی با روشهای آزمون فرآورده تولیدی مورد نظر است که دوره های مورد نیاز این افراد به طور مداوم در حال برگزاری می باشد.
به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد، دومین جلسه کارگروه تایید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی در سالن اجتماعات این اداره کل با رعایت پروتکلهای بهداشتی در سال ۱۳۹۹ برگزار شد.
انتهای پیام/س