سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ساخت مرکز خیرساز درمان ناباروری در گراش

عملیات اجرایی مرکز خیرساز درمان ناباروری الزهرا (س) شهرستان گراش، با حضور معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون توسعه و منابع انسانی دانشکده علوم پزشکی شهرستان گراش در آیین کلنگ زنی این طرح آموزشی و درمانی، گفت: میزان اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرا و تکمیل مرکز درمان ناباروری افزن بر ۵۰۰ میلیارد ریال است و یکی از خیران و نیک اندیشان این شهرستان، هزینه ساخت این مرکز را متعهد و متقبل شده است.

مهدی محسن زاده افزود: این مرکز درمانی در زمینی به مساحت بیش از هفت هزار مترمربع با زیربنای چهار هزار و ۳۱۵ متر مربع در سه طبقه ساخته خواهد شد.

او ادامه داد: این مرکز در آینده می‌تواند جنوب استان فارس و استان‌های همجوار را تحت پوشش خود قرار دهد و خدمات ویژه درمان ناباروری را به آن‌ها ارائه کند.

علی اکبر حقدوست معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم با اشاره به تدوین نقشه رشد و توسعه راهبردی دانشگاه‌های علوم پزشکی و تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی مدون آموزشی و نیازسنجی درست از سوی معاونت‌های آموزشی، گفت: داشتن برنامه و نقشه راه به توسعه همه جانبه و دستیابی به افق روشن آموزشی در دانشگاه‌های علوم پزشکی منجر خواهد شد.

شهرستان گراش در فاصله ۳۵۹ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.