سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتمام عملیات احداث پلسازی در محور‌های بشرویه

عملیات احداث پل سازی (ابنیه) در محور‌های حوزه استحفاظی شهرستان بشرویه به پایان رسید.


به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  خیری ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بشرویه از اتمام عملیات احداث یک دستگاه پل دالی ۶دهانه ۲متری در محور روستایی بشرویه- رقه (محل سیل بند بشرویه) و احداث دو دستگاه پل باکسی در محور‌های اصلی شهرستان و مرمت ۵دستگاه پل آسیب دیده از سیل در محور بشرویه به سه راهی بشرویه و سه راهی بشرویه به سمت دیهوک خبر داد.

او افزود: این گونه عملیات احداث و تعمیر پل در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محور‌های مواصلاتی شهرستان بشرویه و برای رفاه حال کاربران جاده ای، انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید


به گفته خیری برای اجرای این پروژه به صورت پیمانی و امانی یک میلیارد و ۴۵۰میلیون تومان از محل اعتبارات ملی، استانی و داخلی هزینه شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بشرویه گفت: آبنمای محور روستایی بشرویه – رقه در محل سیل بند بشرویه از نقاطی بود که با شروع سیلاب‌های فصلی، تردد به کندی صورت می‌گرفت و اکثرا محور مذکور مسدود می‌شد.

او احداث راهدارخانه ارسک، احداث و آسفالت محور‌های روستایی و همچنین روکش آسفالت محور شریانی سه راهی بشرویه به دیهوک و اجرای روکش حفاظتی در محور‌های روستایی، تامین روشنایی دور برگردان کمربندی بشرویه و اجرای ابنیه فنی در محور روستایی مجد را از جمله پروژه‌های در دست اجرا برشمرد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.