سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزون‌بر ٩٠٠ نسخه کتاب به کتابخانه ایرانشهر اهدا شد

مدیر کتابخانه‌های عمومی ایرانشهر گفت: افزون‌بر ۹۰۰ نسخه کتاب کمک درسی از سوی کانون قلم چی به کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اهدا شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، وحید بامری مدیر کتابخانه‌های عمومی ایرانشهر اظهارداشت: برای نخستین بار در ایرانشهر بیش‌از ٩٠٠ نسخه کتاب به ارزش تقریبی ٩۵٠میلیون ریال از مقطع ابتدایی تا کارشناسی ارشد توسط بنیاد علمی آموزشی قلم چی کشور به کتابخانه‌های عمومی شهرستان اهدا شده است.

او با بیان اینکه این طرح تا پایان سال همچنان ادامه دارد از همه کسانی که می‌توانند نقشی در جهت انتقال دانایی به سایر هموطنان خود در شهرستان داشته باشند تقاضا می‌شود در این طرح مشارکت داشته باشند.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی ایرانشهر با بیان اینکه تمامی کتابهای اهدا شده چاپ جدید و ویژه کنکوری‌های نظام جدید در تمامی رشته‌هاست افزود: با توجه به عدم توان مالی خانوارها و بالا رفتن هزینه کتاب این فرصت بسیار خوبی جهت استفاده اعضای کتابخانه‌های عمومی شهرستان از این کتابها بصورت امانی است.

او  گفت: طرح اهدای کتاب باید به عنوان یک سنت حسنه در بین مردم فرهنگ‌سازی و نهادینه شود تا بتوان با این طرح بخشی از نیاز منابع کتابخانه‌های عمومی شهرستان را مرتفع کرد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.