سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره ورزش و جوانان دلفان خبر داد؛

خسارت ۱۰۰ میلیارد ریالی کرونا به حوزه ورزش در دلفان

رئیس اداره ورزش و جوانان دلفان گفت: ویروس کرونا ۱۰۰ میلیارد ریال به حوزه ورزش این شهرستان خسارت وارد کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، مسلم یوسفی رئیس اداره ورزش و جوانان دلفان گفت: شیوع ویروس کرونا در ۱۱ ماه گذشته ۱۰۰ میلیارد ریال به حوزه ورزش این شهرستان خسارت وارد کرد.

مسلم یوسفی اظهار داشت: در این مدت با تدبیر دولت اقداماتی برای بخشش اجاره بهای مکان‌های ورزشی صورت گرفت و مسئولان هشت باشگاه ورزشی شهرستان برای دریافت تسهیلات ۸۰۰ میلیون ریالی به بانک‌های عامل معرفی شدند.

او با اشاره به نقش ورزش در کاهش ناهنجاری و آسیب‌های اجتماعی ادامه داد: از مدیران بانک‌ها درخواست میشود با تسریع در این روند، بخشی از مشکلات این حوزه را حل کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان دلفان اظهار داشت: بسیاری از باشگاه‌های ورزشی دلفان در مکان‌های اجاره‌ای هستند که با شیوع بیماری و تعطیلی فعالیت‌های ورزشی ۲۱ باشگاه آقایان و هشت باشگاه ویژه خانم‌ها متضرر شده اند.

یوسفی بیان کرد: همزمان با شیوع ویروس کرونا اولین مجموعه‌هایی که داوطلبانه اقدام به تعطیلی اماکن خود کردند، باشگاه‌های ورزشی بودند و کلاس‌های ورزش هم به طور کامل لغو شد.

او افزود: خسارت این باشگاه‌های ورزشی ناشی از “پرداخت اجاره‌بهای مکان سالن، پرداخت ناگزیر دستمزد مربیان و لغو دوره‌های آموزشی” بوده که باشگاه‌های ورزشی در عین تعطیلی و محدودیت ناشی از بحران کرونا مجبور به صرف این هزینه‌ها بوده‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان دلفان تاکید کرد: تسهیلات جبران خسارت کرونا به افرادی که فاقد مدرک مربیگری رسمی یا مجوز رسمی تاسیس مکان‌های ورزشی هستند، تعلق نمی‌گیرد.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.