سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایران ترانسفو تامین کننده ۸۵ درصد از نیاز صنعت برق کشور

مدیر عامل شرکت ایران ترانسفو گفت: ۸۵ درصد از نیاز صنعت برق کشور توسط این شرکت تامین شده و محصولات ایران ترانسفو به ۲۰ کشور جهان صادر می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ظهیری مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت برق کشور گفت: بیش از ۸۵ درصد نیاز صنعت برق کشور در این شرکت تولید شده و محصولات شرکت ایران ترانسفو  به بیش از ۲۰ کشور جهان صادر می‌شود.

او افزود: در سال جهش تولید و در اردیبهشت ماه امسال شرکت ایران ترانسفو جزء ۷ شرکت برتر و واحد نمونه تولیدی بود که به صورت ویدئو کنفرانس مشمول لطف مقام معظم رهبری قرار گرفت.

ظهیری ادامه داد: شهریور ماه امسال در نمایشگاه ساخت داخل با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح شرکت ایران ترانسفو از بزرگترین ترانسفورماتور قدرت ساخت داخل (۴۰۰ مگاوات آمپر سه فاز) رو نمایی کرد.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو همچنین از طراحی، ساخت و تست موفق راکتور ۳۴۰ کیلو وار سری خشک رزینی دیتیوند، برای نخستین بار  در کشور خبر داد.

ظهیری تولید انواع ترانسفورماتور‌های سه فاز، قطعات عایقی، روغن ترانسفورماتور، قطعات مکانیکال و الکتریکال و تولید برخی دیگر از قطعات عمدتا وارداتی ساخت ترانسفورماتور را از دیگر افتخارات مجموعه ایران ترانسفو در خودکفایی صنعت برق کشور برشمرد.

اوبا بیان اینکه در حال حاضر در مجموعه‌ی هلدینگ این شرکت چند رشته‌ای با ۱۵ تابعه حدود ۵ هزار نفر مشغول به کار هستند، افزود: گروه صنعتی ایران ترانسفو با توجه به رشد بسیار خوب در حوزه تولید و فروش، امسال بیش از ۴۵۰ نفر را به طور مستقیم و از طریق برگزاری  آزمون و مصاحبه جذب کرده است.
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.