سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۶۵ میلیارد ریال برای بهبود فضای بیمارستان‌های تامین اجتماعی بوشهر

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: ۶۵ میلیارد ریال برای ارتقاء هتلینگ و بهبود فضای بیمارستان‌های تامین اجتماعی این استان اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر زهرا نویدی فرد مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در جلسه هماهنگی و ارزیابی کارگروه هتلینگ بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان گفت: با هدف ایجاد بستری مناسب برای خدمات رسانی بیشتر و بهتر به مردم و با حمایت‌های مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی مبلغ ۶۵ میلیارد ریال اعتبار برای بهبود و ارتقاء هتلینگ بیمارستان‌های تامین اجتماعی بوشهر اختصاص یافته است.

او، با بیان اینکه برنامه ارتقاء هتلینگ برای خوشایندسازی و بهبود محیط و تجهیز اتاق‌های بستری تهیه و تدوین شده است، افزود: توجه و تاکید سازمان تامین اجتماعی به ارتقاء هتلینگ بیمارستان‌ها در شرایط اقتصادی موجود گواه روشنی بر عزم و اراده جدی این سازمان به ارائه خدمات درخور و شایسته به بیمه شدگان است.


بیشتر بخوانید


مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر بیان کرد: با تخصیص اعتبارات امسال، هتلینگ در بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان سرعت بیشتری می‌گیرد و شرایط برای ارائه خدمات درمانی بهتر به مردم فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.