سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب در زنجان

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از تاریخ یکم تا ششم بهمن ماه  امسال برگزار می‌شود، گفت: با برگزاری این نمایشگاه فرصتی برابر برای دسترسی علاقمندان کتاب به تازه‌های انتشارات فراهم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، احمدخانی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از تاریخ  یکم تا ششم بهمن ماه  امسال برگزار می‌شود، گفت: این نمایشگاه هم در تهران و هم در استان‌ها فرصت بسیار مناسبی برای علاقمندان کتاب از یک‌سو و از سوی دیگر برای ناشران و تولیدکنندگان و فراهم آورده است.

او افزود: میزان تخفیف نمایشگاه مجازی کتاب تهران برای دانشجویان تا سقف ۲۰۰ هزار تومان و برای اساتید و طلاب ۴۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده که سهم پرداختی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای گروه اول ۸۰ هزار تومان و گروه دوم ۲۰۰ هزار تومان می باشد.

احمدخانی ادامه داد: یارانه اهالی قلم نیز برحسب رتبه‌بندی بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود.

او گفت: در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب، کتاب‌های داخلی  با ۲۰ درصد تخفیف و کتاب‌های خارجی با ۵۰ درصد تخفیف عرضه خواهد شد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: با شیوع ویروس کرونا  و افزایش اوقات فراغت مردم در ایام قرنطینه  اینکه مردم در این ایام فراغت بیشتری دارند از همین رو باید تازه‌های نشر در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.