سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح روستا بازار در کامیاران اجرامی شود

فرماندار کامیاران از اجرای طرح «روستا بازار» به منظور عرضه مستقیم تولیدات روستایی در شهرستان کامیاران خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مسعود الماسی فرماندار شهرستان کامیاران گفت: طرح «روستا بازار» به منظور عرضه مستقیم تولیدات روستایی و با ایجاد نمایشگاهی در داخل شهر کامیاران و در محل تعاونی آزادی واقع در شهرک بعثت اجرا می‌شود.

او افزود: با اجرای این طرح شرایط عرضه محصولات روستا‌های شهرستان به صورت مستقیم و به نحوی که تاثیرگذار در تنظیم بازار باشد ،فراهم می‌ شود.

 الماسی با اشاره به زمان اجرای این طرح بیان کرد: از مسئولان اجرای طرح خواسته شده است به مناسبت دهه مبارک فجر مقدمات شروع کار را فعلا به صورت موقت سه ماهه فراهم و شرایط را برای دائمی شدن آن با ارائه طرح به ادارات ذی ربط به ویژه شهرداری فراهم کنند.

معاون فنی و بازرگانی سازمان تعاون روستایی کردستان نیز در ادامه این نشست با اشاره به اینکه تعاون روستایی بیشتر در بحث بازاریابی و بازار رسانی محصولات کشاورزی فعالیت می‌کند،گفت: اجرای این طرح در محدوده‌ای به مساحت ۳۸۰۰ متر مربع با یک سوله و با پیش بینی ۵۰ غرفه به همراه پارکینک پیش بینی شده است.

مجتبی سعیدی همکاری شرکت‌های تعاونی و اتحادیه‌های تحت نظر این سازمان را به منظور اجرای این پروژه اقتصادی و حمایت از تولیدات محلی الزامی دانست و گفت:با اجرای طرح روستا بازار در کامیاران زمینه عرضه محصولات روستا‌های این شهرستان که دارای تنوع زیادی هست، فراهم می‌ شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.