سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجهیز دومین بانک قزوین به انرژی خورشیدی

برق مورد نیاز بانک ملی شعبه میدان آزادی از طریق انرژی خورشیدی تامین می‌شود.

یزدان دوست مدیر امور شعب بانک ملی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، گفت: دومین بانک ملی قزوین به انرژی خورشیدی مجهز شد که ۷۰ درصد برق مورد استفاده خود را تامین می کند.

یزدان دوست اضافه کرد: دومین نیروگاه خورشیدی ۱۲ کیلو واتی با ۳۷ پنل ۳۲۵ واتی در پشت بام شعبه میدان آزادی از مهر ماه امسال نصب شده است.

وی افزود: بر اساس بخشنامه دولت در سال ۹۵ موسسات و وزارت خانه‌ها موظف شدند بخشی از برق مصرفی خود را تامین کنند که بانک ملی هم بر همین اساس از پارسال برای ایجاد ایستگاه فتوولتائیک در شعب این بانک بودجه‌ای رو تامین کرده است.

به گفته وی، اولین نیروگاه خورشیدی پارسال در ساختمان شعبه بانک ملی ولیعصر نصب شده است که تصمیم داریم هر سال یکی از شعب را به انرژی خورشیدی مجهز کنیم.

به گفته او، تولید برق پنل‌ها به صورت DC است که وارد تابلو اینورتر شده و به برق AC مورد مصرف دستگاه‌های برق تبدیل و وارد تابلو خروجی و سپس به برق تابلو شعبه منتقل می‌شود که مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیر امور شعب بانک ملی استان در ادامه عنوان کرد: نصب صفحات خورشیدی در پشت بام خالی ادارات میتواند بستر بسیار وسیعی برای تامین بخشی از برق مصرفی ادارات ومشکل تامین نیروی برق کشور باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.