سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایثار واستقامت شهداء نباید به فراموشی سپرده شود

شهردار زنجان گفت: برای ساماندهی و نصب تابلو‌های معابر، خیابان‌ها و کوچه‌های مزین به نام شهدا و تابلو‌های تبلیغات محیطی مستقر در میادین و بلوار‌ها با تصاویر شهدای استان زنجان برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، یگانه شهردار زنجان در جلسه کمیته یادمان‌ها و گنجینه‌های کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید زنجان با اشاره به اهمیت برگزاری این کنگره ملی در استان زنجان، گفت: همکاری و هماهنگی تمام دستگاه‌های اجرایی به لحاظ وظایف و تکالیف گسترده برای تحقق اهداف پیش بینی شده، ضرورت دارد.

او با بیان اینکه مدیریت شهری برای تهیه و تنظیم بودجه پیشنهادی، سعی دارد در خصوص اجرای المان‌های مرتبط با موضوع شهدا برنامه ریزی کند، ادامه داد: در بودجه ۱۴۰۰ شهرداری برای ساماندهی و نصب تابلو‌های معابر، خیابان‌ها و کوچه‌های مزین به نام شهدا و تابلو‌های تبلیغات محیطی مستقر در میادین و بلوار‌ها با تصاویر ماندگار شهدای شهر برنامه ریزی های  لازم انجام شده همچنین ردیف‌های اعتباری مجزا نیز در این راستا در نظر گرفته‌ایم.

نصیری عضو شورای اسلامی شهر زنجان نیز با بیان اینکه یاد شهدا و رشادت‌های آن‌ها نباید به فراموشی سپرده شود، گفت: برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید زنجان فرصتی مغتنم برای حفظ یاد و خاطره شهدا است.
 

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.