سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساماندهی اتوبوس‌های درون شهری تربت حیدریه به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر تربت حیدریه گفت: برای سازماندهی ۳۰ دستگاه اتوبوس درون شهری به ۱۰میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،   نادر سلیمانی رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر تربت حیدریه گفت: طبق آمار اعلام شده سازمان حمل و نقل شهرداری، در حال حاضر ۳۰ دستگاه اتوبوس وظیفه جابجایی مسافران را در داخل شهر عهده دار است که میانگین کارکرد این اتوبوس‌ها حدود ۱۳ سال و از این تعداد اتوبوس ۱۴ دستگاه متعلق به شهرداری و ۱۶ دستگاه در اختیار بخش خصوصی است.

او افزود: بهسازی و نوسازی هر دستگاه اتوبوس در حال حاضر مبلغی حدود ۴ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و تاکنون دو دستگاه از اتوبوس‌ها نوسازی شدند و برای نوسازی همه ناوگان اتوبوسرانی حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر تربت حیدریه ادامه داد: توجه و توسعه حمل و نقل عمومی یکی از ضروریات است، اما با توجه به وضعیت نامطلوب درآمدی شهرداری و سازمان حمل و نقل و از طرفی کاهش بیش از حد درآمد‌های سازمان به دلیل شیوع کرونا و همچنین نبود پشتیبانی از سوی دولت، کار بسیار دشوار است و تلاش می‌کنیم تا در لایحه بودجه سال آتی شهرداری و همچنین با اتخاذ برخی راهکار‌های درآمدی پایدار بخشی از مشکلات سازمان را مرتفع کنیم.

سلیمانی بیان کرد:در حال حاضر ۷۵۰ دستگاه تاکسی در سطح شهر فعالیت می‌کنند که وضعیت تاکسی‌های موجود از کیفیت خوبی برخوردارند.

انتهای پیام//ا. غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.