سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر صمت:

موافق قیمت گذاری دستوری نیستم

رزم حسینی گفت: به عنوان وزیر صمت با قیمت گذاری کالاهای مصرفی موافق نیستم و باید عرضه و تقاضا قیمت‌ها را مشخص کنند.

 به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم بیست و چهارمین روز ملی صادرات اظهار کرد: امروز این مراسم بهانه‌ای شده که فعالان صادرکننده مشکلات خود را مطرح کنند تا از سوی دولت این موضوعات رسیدگی شود اما مدت خدمت بنده در وزارت صمت کوتاه است و تغییر ساختارها در این مدت کوتاه غیر ممکن است با این وجود تمام تلاش هایمان را خواهیم کرد.

او افزود: ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در سامانه جامع تجارت ثبت پرونده شده و ان‌شاالله تا پایان سال تراز تجاری کشور مثبت خواهد شد.


بیشتر بخوانید


وزیر صمت بیان کرد: در تصمیم گیری‌های دولت از نظرات و پیشنهادات بخش خصوصی استفاده کرده‌ایم. شفاف سازی و اطلاع رسانی در وزارت صمت در وضعیت کاملا مساعدی قرار دارد و به سمع و نظر مردم می‌رسد.

او افزود: به هیچ عنوان به عنوان وزیر صمت موافق قیمت گذاری دستوری نیستم و معتقدم که تمام کالاهای مصرفی باید با توجه به وضعیت عرضه و تقاضا در بازار قیمت گذاری شوند و به فروش برسند.

رزم حسینی در پایان اظهار کرد: از ابتدای سال تا آبان ماه، واردات و ترخیص اقلام ضروری به کشور از روزانه ۹۵ هزار تن به روزانه میانگین ۱۰۱ هزار تن رسیده حتی در برخی روزها ۳۸۰ هزار تن کالای اساسی به کشور وارد شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۲ دی ۱۳۹۹
منم موافق نيستم به جز نون و مرغ و روغن و آب و دوا و درمون و هزينه اينا رو بايد از بقيه درآورد