سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استانداردسازی ۹۰ درصد جایگاه‌های سوخت استان همدان

مدیر کل استاندارد استان همدان گفت: تاکنون ۹۰ درصد جایگاه‌های سوخت استان استاندارد سازی شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مددی، مدیر کل استاندارد استان همدان گفت: از ۲۷جایگاه سوخت بنزین، گازوئیل و نفت کوره و ۱۷ جایگاه سی ان جی گاز استان، تاکنون ۹۰ درصد استاندارد سازی شده اند.

او افزود: مخازن جایگاه‌های سوخت بعد از چند سال کار فرسوده می شوند که جایگاه داران باید برای حفظ ایمنی مجموعه به صورت مرتب بر مخازن نظارت دوره‌ای داشته باشند.

مددی گفت: پس از آزمون نازل‌های جایگاه‌های سوخت و اطمینان از صحت عملکرد آن، برچسب استاندارد به روی دستگاه‌ها نصب میشود. همچنین تاریخ آزمون و انقضا و آرم استاندارد به روی برچسب یاده شده درج میشود و تمامی نازل‌ها ملزم به داشتن این برچسب می‌باشند. ایمنی جایگاه‌های سوخت و داشتن تاییدیه استاندارد ضروری است و نازل‌های دارای نقص از چرخه خدمات رسانی خارج می شوند.

او گفت: آزمون نازل‌های جایگاه‌های سوخت هر سه ماه یکبار انجام می شود و میانگین ۷۰۰ تا ۷۷۰ نازل سوختگیری آزمایش و کنترل می شوند. 

مدیر کل استاندارد استان با تاکید بر اینکه ایمنی جایگاه‌های سوخت و داشتن تاییدیه استاندارد ضروری است و نازل‌های دارای نقص از چرخه خدمات رسانی خارج می شوند، گفت: نظارت‌ها را بازرسین به صورت دوره‌ای و منظم در حال انجام است و کنترل نظارت و سنجس دوره‌ای از جایگاه‌های سوخت همدان توسط ابزار‌های دقیق و استاندارد باعث شده که مشکلات در این زمینه به حداقل برسد.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.