مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از اعمال شیوه نامه های بهداشتی در جایگاه های سوخت همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان امین روستایی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های  نفتی منطقه همدان اقدامات  انجام شده در پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا را شرح داد و گفت: این منطقه با تکیه بر دانش و توانمندی سرمایه‌های انسانی متعهد، توانسته در این زمینه گام‌های ارزنده‌ای بردارد.

او افزود: این منطقه با برگزاری جلسات متعدد هم اندیشی و هماهنگی با معاونت‌ها، روسای واحد‌های ستادی، عملیاتی و نواحی تابعه، راهکار‌های مناسب و مبتنی بر اصول و شیوه نامه های بهداشتی را اتخاذ و اجرا کرده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های منطقه همدان اضافه کرد: این منطقه از همان ابتدا غربالگری کارکنان شاغل و مراجعه‌کنندگان به اماکن اداری را در دستور کار داده و این اقدام را به تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت تعمیم داده است.

روستایی با اشاره به اینکه تمامی بخش‌های دولت و دستگاه‌های اجرایی درگیر ویروس کرونا  با این بیماری منحوس دست و پنجه نرم می‌کنند، گفت: همگی با تکیه بر خرد جمعی و حول و قوه الهی به سوی ریشه کن کردن این بیماری گام بر می‌دارند؛ منطقه همدان نیز در این زمینه همگام بوده و نقش مهمی را ایفا می‌کند.

او با اشاره به ضد عفونی روزانه سطوح، مبلمان اداری، در‌ها و دستگیره‌ها و تمامی نقاط تماس افراد در مرکز نواحی شهرستانی هشتگانه، مرکز سوختگیری هواپیمایی، خدمات مهندسی و مهندسی فرآورده‌ها و دو انبار مهم ذخیره‌سازی و تأمین کننده سوخت، بیان کرد: تهیه و توزیع روزانه مواد ضدعفونی کننده در مبادی ورودی واحد‌های ستادی عملیاتی و نواحی، تهیه و توزیع محافظ صورت و ماسک در چندین مرحله برای همه کارکنان به ویژه کسانی که بطور مستقیم روزانه با افراد سر و کار دارند نیز از جمله اقدامات انجام شده است.

روستائی همچنین به مکاتبات عدیده با جایگاهداران درخصوص تأکید بر اهمیت موضوع و قراردادن دستکش و استفاده از ماسک‌های تنفسی اپراتورها، ضدعفونی تلمبه‌ها، نازل‌ها، سکو‌ها و ستون‌های جایگاه‌ها اشاره و اذعان کرد: موارد مشکوک مبتلا به بیماری کرونا از کارکنان شاغل، بلافاصله شناسایی و با هماهنگی پزشک معتمد شرکت، در مسیر درمان و قرنطینه قرار گرفته‌اند و تنها پس از ارائه گواهی بهبود کامل، مجوز ورود و ادامه فعالیت شغلی آنان صادر خواهد شد.

مدیر منطقه همدان یادآور شد، در بازدید کارگروه استانی مدیریت این بیماری از ساختمان مرکزی و بخش‌های اداری، اقدامات شرکت مثبت ارزیابی و وضعیت موجود مطلوب قلمداد شد؛ که این مهم حاصل تلاش همه ابواب جمعی منطقه است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان خاطرنشان کرد: تا کنون در زمینه تبلیغات محیطی، تهیه و نصب برچسب‌های فاصله‌گذاری اجتماعی در محل‌های ورود، انتظار و جلسات اداری فعالیت‌های خوبی انجام شده است که به این موارد می‌توان ارسال پیام‌های بهداشتی از طریق اتوماسیون اداری، شبکه‌های اجتماعی و انواع پیام‌رسان‌ها برای همه کارکنان و افراد تحت درمان اضافه کرد.

روستایی اظهار امیدواری کرد: با اتکاء به تعهد و توانمندی نیرو‌های شاغل و توکل به مدد الهی، شکست کرونا دور از دسترس نخواهند بود.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.