سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اپل خودروهای خود را با همکاری هیوندای می سازد

طبق اطلاعات منتشر شده شرکت های هیوندای و اپل تا ماه مارس قراردادی جدید برای تولید خودروی الکتریکی در آمریکا امضاء خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هیوندای و اپل ممکن است وقت زیادی را صرف مبحث تولید خودروهای الکتریکی نکنند. خبرگزاری‌ها اعلام کردند که این دو شرکت قصد دارند تا ماه مارس برای تولید اتومبیل‌های الکتریکی خودران همکاری کنند.

مراحل تولید در کارخانه کیا در ایالت جورجیا آغاز خواهد شد و این دو شرکت قصد دارند تا سال ۲۰۲۴ تقریبا ۱۰۰هزار خودروی الکتریکی را وارد بازار جهانی کنند. پایگاه خبری کره در رابطه با این مسائل اعلام کرد اپل می‌تواند یک اتومبیل آزمایشی را تا سال ۲۰۲۲ تولید کند. خبرگزاری‌های دیگر پیش از این گفته بودند که وسیله نقلیه اپل ممکن است به فناوری باتری پیشرفته متکی باشد که باعث افزایش زمان رانندگی و بهبود ایمنی می‌شود. 


بیشتر بخوانید


عقاید اپل و هیوندای برای تولید اتومبیل‌های الکتریکی

اپل و هیوندای نظرات خود را پیرامون تولید خودروهای الکتریکی بیان کردند. هیوندای پیش از این تایید کرده بود که با اپل در حال مذاکره است، اما افزود که اعتقاد دارد سازنده آیفون همزمان با شرکت‌های خودروسازی دیگر نیز صحبت می‌کند. هنوز مطمئن نیستیم که اپل خودرو الکتریکی خود را امسال تولید خواهد کرد یا اینکه برای سال ۲۰۲۴ هدف‌گذاری کرده است. با این حال به نظر می‌رسد تلاش شرکت اپل پس از سال‌ها عدم اطمینان و مشکل برای تولید اتومبیل‌های الکتریکی می‌تواند رو به جلو حرکت کند.

با توجه به آن که رقبای اپل در تولید خودروهای الکتریکی از قدرت بالایی برخوردارند، احتمال می‌رود شرکت سازنده گوشی‌های هوشمند اطلاعات دقیقی را از باتری‌های قرار گرفته در اتومبیل‌های خود مطرح نکند. پیش‌بینی می‌شود شرکت اپل تا سال ۲۰۲۴ تنها بخش محدودی از اطلاعات مربوط به خودروهای هوشمند خود را با مخاطبان در میان بگذارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.