سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهیان و بعثت برای حضور در لیگ دسته اول نیاز به حمایت مسئولان دارند

رئیس هیات فوتبال استان کرمانشاه گفت: همانطور که در سایر استان‌ها تیم‌های لیگی مورد حمایت ارگان‌ها و مسئولین هستند، انتظار داریم در کرمانشاه هم تیم‌های فوتبال بعثت و راهیان مورد حمایت مسئولین استان قرار بگیرند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  علیرضا محبی زنگنه در جمع خبرنگاران، اعلام بازگشت تیم راهیان به لیگ دسته اول فوتبال را خبری مسرت بخش برای فوتبال کرمانشاه دانست و اظهار کرد: واقعیت این است که حضور مجدد این تیم در رقابت‌های لیگ دسته اول، هزینه‌های بالایی را می‌طلبد که به تنهایی از عهده این باشگاه بر نمی‌آید.

او بیان  کرد: از آنجایی که این تیم می‌خواهد برای حضور در لیگ دوباره از صفر شروع کند، نیازمند است که همه مسئولین استانی برای کمک به آن پای کار بیایند.

رئیس هیات فوتبال کرمانشاه عنوان کرد: همانطور که در سراسر ایران تیم‌های لیگی زیر پوشش ارگان‌های مختلف قرار دارند، می‌طلبد که مسئولین ما هم در قبال دو تیم راهیان و بعثت کرمانشاه احساس مسئولیت کنند تا این تیم‌ها روی پاهایشان بایستند.

او در ادامه با تاکید براینکه هیات فوتبال استان کماکان حمایت‌های خود را از تیم بعثت هم ادامه می‌دهد، گفت: همانطوری که تاکنون از تیم بعثت حمایت کرده ایم، از این پس هم حمایت‌های لازم را از این تیم خواهیم داشت.

محبی تاکید کرد: حمایت ما از تیم راهیان به عنوان یک تیم دسته اولی و حمایت از تیم بعثت هم به عنوان یک تیم دسته سومی که برای حضور دوباره در لیگ دسته دوم تلاش دارد، خواهد بود.

او بیان کرد: باتوجه به اینکه هیات توان مالی چندانی ندارد، برای همین بیشتر حمایت‌های فکری و امکاناتی را از این تیم‌ها خواهیم داشت که البته این حمایت‌ها جزو وظایف ذاتی هیات است.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.