سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید روزانه ۱۷۰ میلیون متر مکعب گاز در فصل سرما

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران گفت: تولید گاز در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی به ۱۷۰ میلیون متر مکعب در روز رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رامین حاتمی در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل این شرکت، گفت: از ابتدای امسال ۹۷ درصد برنامه تولید نفت و گاز شرکت بهره برداری زاگرس جنوبی محقق شده است.

او با تاکید بر ضرورت توسعه میادین گازی این شرکت، از سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری جهت توسعه میادین در منطقه عملیاتی نار و کنگان و آغار و دالان در طرح توسعه میادین حوزه زاگرس جنوبی و همچنین احداث ایستگاه‌های تقویت فشار گاز در مناطق عملیاتی نار و کنگان و پارسیان خبر داد و گفت: اجرای این پروژه‌ها علاوه بر حفظ و افزایش توان تولید، رونق اشتغال و توسعه پایدار را در این مناطق به دنبال دارد.

حاتمی با اشاره به موقعیت استراتژیک شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در تامین گاز کشور، افزود: این شرکت به عنوان بزرگترین تولید کننده گاز در ساختار شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، در حال حاضر ۷۰ درصد گاز تولیدی این شرکت و ۲۰ درصد گاز تولیدی کشور را تامین می‌کند.

او همچنین به موقعیت خاص شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی به دلیل گستردگی جغرافیایی وسیع در سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان اشاره کرد و ادامه داد: این موضوع باعث شده است تا این شرکت از نظر منابع انسانی یکی از شرکت‌های غنی در سطح وزارت نفت باشد و ضروری است که از این امکان به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، تغییر مدیریت‌ها را بخش جدایی ناپذیر در سازمان‌ها عنوان کرد و یادآور شد: زاگرس جنوبی در مسیر درست توسعه قرار دارد و باید ضمن توجه به آینده، روند توسعه آن، بیش از پیش ادامه یابد.

او در پایان بر الزام‌هایی مانند توجه به مسائل نیروی انسانی، تولید صیانتی از مخازن، برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر لازم برای توسعه و تولید حداکثری، حفظ سرمایه‌های سازمانی (انسانی و تأسیسات)، اتخاذ رویکرد مدیریت علمی، شایسته‌سالاری و عدالت‌محوری به‌منظور ارتقای انگیزه حداکثری در کارکنان، بهبود و سالم‌سازی فرآیند‌های جاری و تصمیم‌گیری سریع و شفاف برای تحقق به‌موقع مأموریت‌های محوله، تأکید کرد.

سید ابوالحسن محمدی مدیرعامل جدید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی نیز با اشاره به ضرورت ادامه روند برنامه توسعه همه جانبه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، گفت: خوشبختانه این شرکت از نظر منابع انسانی متخصص و دانش محور از پتانسل بسیار بالایی برخوردار است و با تکیه بر توان همین افراد، اهداف و برنامه‌های خرد و کلان توسعه این شرکت ادامه پیدا خواهد کرد.

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، صبح امروز  برگزار و در این جلسه سید ابوالحسن محمدی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد و از تلاش‌های " حمید ایزدی" طی بیش از دو سال راهبری این شرکت قدردانی شد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، بزرگترین شرکت بهره‌بردار نفت و گاز از شرکت‌های تابعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است که پنج منطقه عملیاتی نار و کنگان، پارسیان، آغار و دالان، سرخون و گشوی جنوبی و سروستان و سعادت آباد را در سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان راهبری می‌کند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.