سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه بیمارستان‌های تامین اجتماعی زنجان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان از جذب ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه بیمارستان‌های تامین اجتماعی خبر داد و گفت: این مبلغ تا پایان امسال در مراکز درمانی زنجان هزینه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، محمدی مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: در نیمه دوم امسال  بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان برای توسعه بیمارستان‌های تامین اجتماعی از محل اعتبارات ملی جذب کردیم که تا پایان امسال در مراکز درمانی استان زنجان هزینه خواهد شد.

او افزود: در حال حاضر بیمارستان امام حسین شهر زنجان با ۱۴۲ و امید ابهر با ۷۸ تخت در حال خدمات رسانی به جامعه هدف خود هستند.

محمدی به مطالبات مراکز دانشگاهی اشاره کرد و ادامه داد: با وجود وضعیت بد اقتصادی،  هم اکنون در پرداخت مطالبات مراکز دانشگاهی کاملا به روز هستیم و قریب به ۱۰۰ درصد مراکز درمانی در استان زنجان با تامین اجتماعی طرف قرارداد هستند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان افزود: مدیریت درمان تامین اجتماعی زنجان نیز بدون محدودیت و با توجه به حساسیت و خطر بیماری با اولویت اول ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی را مورد توجه قرار داد که در این خصوص هرگز فعالیت‌های عادی و خدمت رسانی به سایر بیماران نیز متوقف نشد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان تاکید کرد: بیمارستان‌های امام حسین (ع) و امید ابهر همواره فعال‌ترین مراکز در حوزه موالید در استان زنجان بوده و هرگز تعطیل نشده، بلکه در حوزه زایمان در آب نیز که یکی از بهترین روش‌های تائیدشده جهانی است، سرآمد هستیم و از آغاز زایمان در آب در بیمارستان‌های تابعه (از نیمه دوم ۹۵) تاکنون بیش از ۷هزار و۳۵۰ مورد به وقوع پیوسته که هم باعث رضایت‌مندی فوق‌العاده بیماران همراه شده و هم کاهش چشمگیر عمل سزارین را شاهد هستیم.

محمدی ادامه داد: هم اکنون مهمترین موضوع سازمان بحث نسخه الکترونیک است که در قالب طرح ۳۰۷۰ هر دوشنبه یک خدمت در حال اجراست و اطلاع رسانی‌های لازم از طریق نصب پوسترها، بنر‌های آموزشی، آگاهی بخشی در محوطه مراکز و داخل شهر انجام شده که با اجرای کامل این طرح، بیش از ۷۰ میلیون بار مراجعه بیمه شدگان به مراکز بیمه‌ای و درمانی کاهش خواهد یافت و تا پایان امسال نسخ کاغذی و دفترچه‌های درمانی جمع‌آوری خواهد شد.

او عمده مشکل بحث نسخه الکترونیک را در بخش داروخانه‌ها، دارو‌های ترکیبی خواند و گفت: در حال تدوین ساز و کار اساسی برای حل این مشکل هستیم.

بیش از ۹۷ درصد داروخانه‌های استان  زنجان و ۹۱ درصد پزشکان نیز، نسخه الکترونیکی را جایگزین نسخه کاغذی کرده‌اند که تا پایان سال ان‌شاالله به ۱۰۰ درصد هدف گزاری خواهیم رسید.
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.